tomme86 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tror Tøyen blir en travel rute. Jeg har også meldt meg på den. Det samme har en kollega. Er ikke så veldig godt kjent rundt om i Oslo. Min mor kommer fra Oslo og mente den ruten virket mest spennende, så gikk for den. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Noen her som skal delta i Tønsberg? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hmm. Vurderer å melde meg på i Oslo. Hvordan funker det egentlig, må man møte opp til registrering nede i sentrum selv om man har meldt seg på på forhånd og rutene ikke starter i byen? H Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hmm. Vurderer å melde meg på i Oslo. Hvordan funker det egentlig, må man møte opp til registrering nede i sentrum selv om man har meldt seg på på forhånd og rutene ikke starter i byen? H Det stemmer at du skal møte opp i sentrum - det er for registrering og betaling av de 100 kronene. De gjorde det samme i fjor, og det fungerte greit det. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tenk om det kunne ligge praktisk informasjon om hvor foto skal leveres! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det står i deltagerbeviset du fikk utleverert før start: www.akam.no/fotovandring. Men jeg er enig i at det var krøkkete at det ikke ble opplyst på siden der all informasjonen om arrangementet var beskrevet. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er det noen som klarer å laste opp foto? Hos meg får jeg beskjed om at server kneler... Lenke til kommentar
telealf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 "Filstørrelsen overskrider grensen på 10 MegaBytes" Lenke til kommentar
telealf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Forslag til forbedringer: - Ha en server som er dimmensjonert for at det skal lastes opp. - Oppgi at det faktisk er en begerensning i filstørrelse I regler står det "Det oppfordres til å sende inn bilder i god oppløsning", men jeg fikk feilmeldingen ""Filstørrelsen overskrider grensen på 10 MegaBytes"" - Ha en opplastingstjeneste som viser hvilket foto som er lastet opp. Jeg forsøkte å laste opp 3, men 2 av de feilet. Hvilke? Det vet bare Akam. 2 Lenke til kommentar
tow Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Forslag til forbedringer: - Oppgi at det faktisk er en begerensning i filstørrelse I regler står det "Det oppfordres til å sende inn bilder i god oppløsning", men jeg fikk feilmeldingen ""Filstørrelsen overskrider grensen på 10 MegaBytes"" jpeg på over 10 Mb? Hvordan får du til det? D800 med full oppløsning på jpeg'en? Tror ikke det er nødvendig. Lenke til kommentar
Enigma77 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noen timer etter at jeg fikk levert inn bildene mine til fotovandringen fikk jeg vite at grensen var satt opp til 60 mb per bilde!! Er det ikke rimelig urettferdig at noen får levert inn 10 mb filer, å andre 60 mb filer?? Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 De er vel ute etter kvalitet, ikke kvantitet. Lenke til kommentar
Enigma77 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 De er vel ute etter kvalitet, ikke kvantitet. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fint at du sier i fra, så slipper jeg å komprimere mer. Lenke til kommentar
tow Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noen timer etter at jeg fikk levert inn bildene mine til fotovandringen fikk jeg vite at grensen var satt opp til 60 mb per bilde!! Er det ikke rimelig urettferdig at noen får levert inn 10 mb filer, å andre 60 mb filer?? Jeg regner med at bildene blir vurdert på skjerm, ikke mer en 4K, så det har ingen betydning. Det er først på storformat utskrift det er mulig å se noen forskjell mellom en 10 Mb og en 60 Mb (ikke mb) fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg