pierce007 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har fiber gjennom Altibox. Skal nå snart ha 2 tver på 2 forskjllige rom. Ser at Altibox selger en trådløs tv opplegg til en relativt stiv pris... Finner det andre muligheter å kunne overføre signaler - ala http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/streaming-og-mediaspiller/SLV4200/philips-tradlos-tv-link-slv4200 ? Hva med å kunne se på forskjellige programmer på alle rom? Vil dette fungere kun med Altibox løsning, eller begge? Hva med opptak? Evt andre løsninger jeg ikke har tenkt på? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Glem det du lenker til. Det kan kun vise samme program som du har på TV/dekoder du sender fra og gir elendig bildekvalitet. Glem trådløst til ditt bruk. Bruk kablet nettverk eller prøvd med homeplug. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Bruker Homeplug på tven på kontoret og fungerer bra. Men hvis jeg nå skal bruke Homeplug på 2 tv'er til, kan jeg fremdeles bruker samme uttak som bruker til tv på kontor? Altså bare koble til en ekstra homeplug mottaker på hvert rom, og bruke eksisterende homeplug sender som er koblet til Altibox sentralen? Finner det noen begrensinger på dette? Mener jeg og har lest at bruk av tv og internett på samme kurs kan kræsje litt....hørt om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå