Avean Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dette spillet anbefales sterkt. Elsket Grid, likte ikke Grid 2. Dette er vel egentlig ingen av delene, det er bedre enn enern. Mye mer realistisk. Bilene oppfører seg som biler, du må virkelig være forsiktig med gass og brems og styringen. Slår man av alt av assists så får man bonus xp og det gir deg til gjengjeld en kjørefølelse jeg ikke har opplevd i andre spill. Codemasters ville ikke kalle dette en simulator, men det er faktisk bedre enn mange simulatorer der ute, definitivt mye mer morro og krevende ikke minst. Helt utrolig lydeffekter i spillet, hører alt fra motoren til dekkstøy utrolig godt. Er også det mest imponerende visuelt sett på PC av bilspill. Onlinedelen er rimelig stor også der man kan danne klubber og race sammen, drifte sammen og gjøre det man vil. Jeg liker Forza og Gran Turismo men dette er uten tvil en ny konge på haugen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det jeg elsket med Gran Turismo var at man kunne tweake alt mulig rart på bilene. Er det noe sånt i dette spillet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Gleder meg stort Preloadet, klar for helg! Liker å høre at du mener dette er bedre enn GRID, for det var i en klasse for seg.. Endret 26. juni 2014 av Kakeshoma Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det er en ting jeg lurer på som anmeldere sjelden/aldri bryr seg om, og det er hvordan hjelpemidler fungerer. Sett at du kjører runde etter runde etter runde fullstendig uten hjelpemidler helt til du ikke klarer å forbedre rundetidene mer, hva skjer så med rundetidene når du slår på traction control og den slags? Jeg spilte aldri Grid 2, men i Grid senket man umiddelbart rundetidene med flere sekunder når hjelpemidlene var på. Er det slik i Autosport også? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Tja må vel prøve det, men tviler på at det kan utfordre forza/gt for min del Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Hvilke simulatorer mener du det er bedre enn? Codemasters har såvidt jeg kan huske stort sett laget arkadespill, hvertfall de siste årene. Er det ordentlige cockpit-views også? Det er jo helt meningsløst å race med eksternt kamera. Teit det ikke er demo. Hvertfall ikke på steam... Endret 26. juni 2014 av Shirmah Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Det jeg elsket med Gran Turismo var at man kunne tweake alt mulig rart på bilene. Er det noe sånt i dette spillet? Ikke i samme dybde, men du kan justere suspensions, bremsene, gir ratioene og mer. Men ikke finjustere som man kunne i Gran Turismo. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Noen som spiller dette? En av de bedre "simcade"-spillene jeg har spilt. Det er en del som mangler (POV-innstillinger etc.), men spillet har virkelig potensiale! Faktisk gøy å spill online, så håper de videreutvikler online-mulighetene! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg ble positivt overrasket over å slå på skjerm nr. 2. Har slått av alt av hjelpemidler og HUD. Trenger jeg å vite posisjon eller kart kan jeg gi skjerm nr. 2 et blikk. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Tok sjansen på å kjøpe dette spillet til meg selv og en kamerat. Det ble en skuffende affære, da vi faller ut hele tiden fra hverandre når vi forsøker å kjøre mot hverandre med noen ai biler. Har forsøkt flere ganger nå og er mildt sagt skuffet. Prøvde også å joine en annen lobby for å spille med andre, uten at det gjorde saken noe bedre. Der kommer jeg bare til lobby, mens kameraten kan spille mot andre. Make sense. Og den lille tiden vi fikk kjøre mot hverandre, så var det lagg av en annen verden (biler hoppet frem og tilbake), uten at jeg og kameraten brukte nettet til andre ting enn å spille. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg ble positivt overrasket over å slå på skjerm nr. 2. Har slått av alt av hjelpemidler og HUD. Trenger jeg å vite posisjon eller kart kan jeg gi skjerm nr. 2 et blikk. Litt dumt du ikke kan se turteller, girskiftindikator og fartsmåler i cockpitcameraet. Så helt uten HUD blir litt vanskelig. Tok sjansen på å kjøpe dette spillet til meg selv og en kamerat. Det ble en skuffende affære, da vi faller ut hele tiden fra hverandre når vi forsøker å kjøre mot hverandre med noen ai biler. Har forsøkt flere ganger nå og er mildt sagt skuffet. Prøvde også å joine en annen lobby for å spille med andre, uten at det gjorde saken noe bedre. Der kommer jeg bare til lobby, mens kameraten kan spille mot andre. Make sense. Og den lille tiden vi fikk kjøre mot hverandre, så var det lagg av en annen verden (biler hoppet frem og tilbake), uten at jeg og kameraten brukte nettet til andre ting enn å spille. Merkelig. Online har vært en drøm for meg. Ingen lag, ingen problemer. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Samme her, aldri opplevd problemer med online. Hørt hvis noen sliter så kan man skifte download region i Steam. Jeg har satt Germany Frankfurt for å få mest mulig spillere. Tar 1 sekund så er jeg inn i en lobby med 20 andre omtrent. Kan fortsatt joine dine venner. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Samme her, aldri opplevd problemer med online. Hørt hvis noen sliter så kan man skifte download region i Steam. Jeg har satt Germany Frankfurt for å få mest mulig spillere. Tar 1 sekund så er jeg inn i en lobby med 20 andre omtrent. Kan fortsatt joine dine venner. Litt dumt det er delt opp i regioner på den måten. Hadde vært bedre hvis vi fikk opp en liste over lobbier vi fikk velge mellom, inkludert Amerika. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 uff dette var kjedelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå