pierce007 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Sitter i dag med en sentral og 2 dekodere. Nå begynner begge ungene å bli såpass store, at de vil ha et ønske om tv'er og. Har lest at det er kun 2 tv'er pr sentral. Betyr det da at jeg må ha en sentral til? Regner med dette blir relativt dyrt i så tilfelle...?? Eller finnes det andre rimeligere løsninger feks bruk av homeplug og da bare leie av dekoder? Har og lest at en kan overføre tv signaler, men dette vil vel og kreve en ny sentral (tenker da på det nye produktet til Altibox Trådløs). Eller kan en feks kjøpe en eller annen trådløs tv signal boks på feks Elkjøp å koble opp? Evt hva da med å kunne se på forskjellige programmer på alle tvene? Alt av forslag/tips tas imot. Lenke til kommentar
tvervag Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Det eneste du trenger er en switch og flere dekodere. Dette krever da kabel fra sentral inn til switchen og kabel derfra til hvert rom. Endret 26. juni 2014 av tvervag Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Men dette krever vel kabler rundt hele huset? Mitt ønske er minst mulig kabler inne og ute. Løsningen jeg har nå er at jeg kjører Altibox gjennom en Homeplug på kontoret Lenke til kommentar
tvervag Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kan ikke svare for en oppsett med homeplug på flere rom, da det er kabel som gjelder her Du kan sjekke ut denne løsningen. https://www.komplett.no/altibox-trdls-tv/771330 Lenke til kommentar
TSandvik Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du får kjøpt trådløse bokser som du monterer en bak tv'en og en ved sentralen., så får slipper du kabler rundt i hele huset. Bare kontakt din lokale altibox leverandør Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du får kjøpt trådløse bokser som du monterer en bak tv'en og en ved sentralen., så får slipper du kabler rundt i hele huset. Bare kontakt din lokale altibox leverandør Bare synd de er dobbelt så dyre som Homplug- løsninger.. Vurderer selv homeplug til loftstua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå