dude80 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 funker ikke. Java ser ut til å virke, men får ikke logget meg på skandiabanken. Når jeg trykker på "log inn", skjer det ingenting. Noen som har fått det til å virke? Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 siden du bruker konqueror som er en veldig "lettvekter" av en nettleser bør du bruke den tekst-basserte versjonen av skandiabanken.no, addressen er http://www.skandiabanken.no/SKBWebtxt/NO/default.asp Anbefaller ellers at du skaffer deg mozilla eller firebird fra http://www.mozilla.org som takkler java uten noe om og men. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg anbefaler Opera.. Eller Mozilla Firebird om du vil kompilere selv og holde deg helt 100% paa Open Source siden Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg anbefaler Opera.. Eller Mozilla Firebird om du vil kompilere selv og holde deg helt 100% paa Open Source siden Man trenger vel ikke kompilere Firebird selv? Bare til å laste ned en binary, de funker sågodt som overalt. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg anbefaler Opera.. Eller Mozilla Firebird om du vil kompilere selv og holde deg helt 100% paa Open Source siden Man trenger vel ikke kompilere Firebird selv? Bare til å laste ned en binary, de funker sågodt som overalt. Nei... Men du kan ikke kompilere Opera selv, så derfor: Mozilla Firebird... Doh Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 MozillaFirebird-bin er kjekk den Tok ikkså lang tid i emerge. Tar jo evigheter å kompilere... Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 enklere, jeg tok en emerge mozilla-firebird og vipps, jeg har en perfekt webbrowser Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg anbefaler Opera.. Akkurat i skandiabanken vil jeg ikke anbefale Opera. Er en del trøbbel med de menyene ja... De påstår de har fikset det, og skal oppdatere sidene, men dette skulle vært gjort for en måned siden, og det har enda ikke gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå