Halvsame Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har liten plass mellom hk og PSU, og det kan se ut som om kjøleribba kommer til å berøre strømforsyningen. Er dette noe lurt da? Eller ender det opp med at hardware'n min begynner å lukte svidd? Ser jo f.eks. i zalmans kommende heatpipe-kabinett at cpu-kjøleblokken er festet via heatpipes til kabinettet, dette burde vel egentlig være noe av samme prinsippet, eller? Når jeg tenker meg om kan det nok være lurt å isolere akkurat den delen av PSU med gummi el.l., i tilfelle en kabel av ett eller annet slag skulle kortslutte til jord. Innspill mottas med takk! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Så lenge det er bare selve ribba som kortsluttes vil det ikke ha noe å si; den har ikke elektrisk kontakt med noe annet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kan kanskje være lurt med noe gummi e.l. i mellom. Ikke pga. kortslutning, men for å forhindre at de ligger og vibrerer mot hverandre (Pga. vifter). Hvis de gjør det er det ikke akkurat krise, men det kan bli en veldig irriterende lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå