Øystein.F. Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Snart vil enda fleire få prøve seg på Halo-studioets neste storspel.Destiny-beta til Xbox neste månad Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det er så synd at det ikke kommer til PC - FPS _skal_ spilles på PC ! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Nja, jeg syntes at kontrollen vi fikk servert i alphaen var veldig gode og solide. Men ja, Destiny hadde absolutt gjort seg på pc Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kontroll oppsettet i Destiny var veldig bra. Skjønner at dem med 10 tommeltotter synes det er problematisk selvf... Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 FPS på konsoll vil aldri optimalt ,samme hva dere sier , den diskusjonen kan vi legge død med en gang. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 En mus vil alltid være mer presis ja. Men det å spille et FPS med en håndkontroll er langt ifra så ille som endel skal ha det til. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det går begge veier, det er fps på pc hvor jeg bruker håndkontroll da dette føles og yter bedre, og det er fps på konsoll hvor jeg har lyst til å kaste håndkontrollen ut vinduet og finne frem mus og tastatur. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kan teste Destiny beta fra 17. juli om du har PS+ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Det går begge veier, det er fps på pc hvor jeg bruker håndkontroll da dette føles og yter bedre, og det er fps på konsoll hvor jeg har lyst til å kaste håndkontrollen ut vinduet og finne frem mus og tastatur. Om det førstnevnte er tilfelle er dette ene og alene grunnet elendi porting fra utviklerens side. Men må dog si at jeg ikke kommer på et eneste fps spill der dette har vært et problem, med unntak av et par spill der mouse smoothing har vært umulig å skrudd av uten å søke seg grønn og blå på diverse forum for å finne en løsning. Destiny vet jeg dog ikke helt om jeg gleder meg til. Liker jo utrolig godt halo spillene som de guttene står bak, men spørs litt hvordan dette coop systemet deres fungerer i praksis, og om det faktisk får en historie som er verdt å spille gjennom da det er ganske vesentli for meg. Endret 26. juni 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå