Sewero Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Når jeg spiller skyrim går musepekeren utenfor spillet, angriper jeg eller trykker med musepekeren som er i spillet minimerer jeg skyrim.Det er altså 2 musepekere, en skyrim musepeker og en windows.Prøvd med diverse innstillinger men ikke noe har hjulpet. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Hei Opplevde samme problemet med Skyrim selv (dersom jeg ikke har spillt med spillvinduet fullt åpnet ((om du skjønner))... Om jeg feks. minimerte Skyrim mens jeg spillte (for å endre musikk på spotify etc) - for så å åpne det opp igjen fikk jeg 2 musepekere, og spillet ble helt ubrukelig... ;-) Jeg måtte restarte spillet når dette skjedde, men dette har du vel helt sikkert prøvd. Endret 26. juni 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Har 4 skjermer.Spiller med spillet maximert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Har alltid vært sånn for meg også. Løsningen for min del var å ikke alt-tabbe med mindre jeg var i menyene. Altså inventory e.l. Tror det er en "hack" for å fikse muspeker-problemet også. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Bare alt-tab 2 ganger på rad inn i Skyrim. Det fikser problemet for min del! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) jeg har samme problemet, men jeg har 2 skjermer, jeg får rett og slett ikke spilt skyrim pga dette og har googla og søkt i år og dag for og finne fiks men eneste måten er for meg og spille skyrim er uten 2 skjermer, altså koble ut skjerm nr 2 for noen har en "fiks" fungert men ingen har fungert for meg Endret 27. juni 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg har tidligere brukt programmet Ultramon. Da kan man låse musen til en skjerm, og løser derfor dette problemet. Har ikke brukt programmet på mange år, fordi jeg kun bruker laptop nå. En finner det i innstillinger, og man kan binde innstillingen til en knapp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Problemet eksisterer uten to skjermer også. Bare man alt-tabber ut og inn igjen sitter man med to muspekere som ikke er synkrone. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Låste musen i ultramon nå, dette fungerte til slutt etter mye fiksing for å sette begrensninger for hvor musen skal stoppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå