kdog Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har nettopp skaffet meg et Nikon CP775 og er stort sett kjempefornøyd med kameraet. Jeg oppdaget et punkt på alle bildene som er "skadet". det varierer i forhold til oppløsning, komprimering og lysforhold hvor mye dette punktet vises, men det er der på de fleste bildene på samme sted.. det går over noen få piksler avhengig av oppløsningen.. Er det vanlig med sånt, eller bør jeg sende det tilbake? problemet er ikke stort, og om dette er vanlig går det greit å ignorere, men det er litt kjedelig på et ellers perfekt kamera.. noen erfaringer om dette? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Det ser ut til at CCD'en er skadet. Da er det bare en ting å gjøre - levere det tilbake. skarsk Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Du har en såkalt "død" piksel. Det er slett ikke sikkert at selger eller produsenter anser dette for å være en mangel med kameraet. Men du kan i det minste forsøke å få byttet kameraet. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå