Gå til innhold

Forskjell på RAM?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

go orginal! det sier jeg. når forskjellen i pris er så liten som den er noen plasser (60 kroner på datorbutiken) så er det absolutt verdt det. orginal ram er MYE mer "villig" til overklokking og mye mer stabil.

Lenke til kommentar

Å kjøpe noname ram er å be om trøbbel .... I allefall hvis du har planer om å overklokke ... sikkert greitt nok hvis du ikke har tenkt det .... men på den andre siden orginal ram er ikke så mye dyrere at det gjør noe og det er verdt investeringen

I motsetning til polvare :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-10-20 09:55, frewrik skrev:

Hvis man ikke skal overklocke da? Går det bra med NoName da?

kan gå bra, men det å kjøpe kvalitetsram er en veldig billig forsikring for å få en stabil maskin(men selvsagt ingen garanti). Anbefaler at du ikke er så gjerrig at du risker å få en ustabil maskin ved å kjøpe uoriginal ram. Merke ram er også mer verd når du selger den også vet du ;)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke motsi disse menneskene som sier at det ikke går, men mine erfaringer, attpåtil med mixed ram (1x PC100 128mb, 1x PC133 128mb, 1x PC133 256mb), er at det fungerer helt fint. Jeg overklokker min PIII 700 til 866mHz med denne RAMen. Den som forsåvidt bør nevnes er at jeg har et Asus hovedkort (Stabilitet!) med et 440BX chipset (Stabilitet!!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...