Kjusern Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Noen med erfaring som kan si dette er en bra PC til denne prisen? 6244,- fraktfritt.(6990,-), har skjerm Tilbudet varer tom 29/6. Bruksområde: surfing, office, skoleoppgaver, youtube, torrent, dvs ingen heavy oppgaver men skal bare være en pc 24/7 med noen usb disker som skal serve hjemmenettverk for streaming til mediaspillere for avspilling av serier. https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10861 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Min gamle fra 2006 fungerer fint til nevnte formål så ser ingen grunn til at den fra komplett ikke skulle klare det. Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Min komplett PC er fra mars 2007, men får bluescreen oftere og oftere føler jeg, spesielt når jeg har en del "lette" programmer åpent og i tillegg spiller av video.... PC er viktig at virker, tenkte å være før ute med bytte enn et datahavari pga gammel pc. Ser ingen hensikt å bytte komponenter på gammel PC. Har byttet til SSD, og byttet power for noen år siden, men den henger ikke helt med i svingene om dagen.... Silent PC så ut som et bra valg for en som ikke bygger selv. Men tenkte noen med peiling kunne bekrefte at komponenter i silent pc var så bra som mulig til denne prisen!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå