Smedsrud Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Acer har funnet et godt kompromiss mellom potens og pondus.TEST: Acer Aspire S3-392G Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Utrolig hvor mye kraftigere slike enheter blir! Jeg får vel plukke opp en ekstra kraftig maskin alla dette om noen år for å underholdning på farta! 1 Lenke til kommentar
hoppekanin Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 blir det noen test av samsung ativ 9 2014 edition? i7 versjonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) . Endret 26. juni 2014 av Slettet-zr5PvHaK Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Et alternativ med matt skjerm og bedre grafikk samt ren SSD i samme prisgruppe er asus UX32LN. 1 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ja, for nå skjønner jeg ingen ting... HVA er denne bedre på enn Asus Zenbook UX32LN til 9 kroner mindre hos Dustinhome? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Helt enig i at Asus UX32LN er et mye bedre alternativ enn denne. Kraftigere skjermkort, SSD, og ikke Acer. I tillegg er den billigere enn Aceren. Merkelig at ikke artikkelforfatter har pekt på denne som et alternativ. Edit: Har UX32LN selv og er strålende fornøyd med den. Se forøvrig Notebookcheck sin test av den. Endret 27. juni 2014 av Pug 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Pug skrev (På 27.6.2014 den 7.45): Helt enig i at Asus UX32LN er et mye bedre alternativ enn denne. Kraftigere skjermkort, SSD, og ikke Acer. I tillegg er den billigere enn Aceren. Merkelig at ikke artikkelforfatter har pekt på denne som et alternativ. Edit: Har UX32LN selv og er strålende fornøyd med den. Se forøvrig Notebookcheck sin test av den. Godt å høre. Sitter her og vurderer den som min neste PC. Blir da en kombinert studie-PC samt en lettere alternativ til spill. Har du noe å utsette på den, og funker den brukbart til lettere nye spill? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Vet ikke om dette er riktig tråd for å diskutere UX32LN, men om dette fører til at flere kjøper Asus-kvalitet fremfor Acer-møkk så er det vel OK :-) Jeg har ikke prøvd så velding mange spill enda, men har fungert utmerket til Dota 2 i hvert fall. Har ikke mye å utsette på den. Det eneste som trekker ned for min del er de interne høytalerne (kan spille høyt, men lydkvaliteten bærer preg av at det er en liten PC) og at pekeplaten ikke er verdens beste (vant til Macbook Pro). Begge deler fungerer, men ikke noe å skryte av. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå