Gå til innhold

Oppgradering av PC

Anbefalte innlegg

Hei. Etter et par år uten bruk virker det som om hovedkortet på min stasjonære pc har gått av med døden.Er null oppdatert for tiden på hvilke komponenter som funker. Lurer derfor på om det er mulig å fikse pc'en til rundt for rundt 3000? Skal antakeligvis ikke bruke den til noe annet en World of Warcraft. Men fint om den kan oppgraderes/brukes til diverse nye spill (på medium ytelse kanskje?)

Da jeg har kabinett, disker og cdrom fra før, er det vel bare strømforsyning, cpu, ram og et greit skjermkort jeg trenger. Noen som har tips til hva jeg kan skaffe?

Endret av Meraphi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har konkludert med enten HK eller strøm. Derfor tenker jeg å oppgradere begge delene. Får strøm til alt av lys og slikt og maskinen får strøm. Har prøvd å kople ut komponenter stegvis for å fremprosovosere beeps men skjer ingenting. Takk for linken, har ikke lagt merke til at de selger slikt :) Er strømforsyninger kompatibel med nyere HK og CPU's? i det tilfelle vil jeg kanskje prøve benytte meg av den gamle strømforsyningen for å se om den er i orden.

https://www.norek.no/silver-power-blue-lightning-600w-psu/393580

Endret av Meraphi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...