locoboy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) HeiFikk i dag flere mail fra apple, mahjong og noen andre tjenester der det står at jeg ønsket å skifte passord eller mail, prøver å logge meg på icloud.com for å se om noen skiftet passordet men kommer direkte til apple.com, har noen av dere opplevd det samme i dag, noe å bekymre seg over? Kommet meg inn på på icloud.com, av et eller annet grunn så fungerer ikke icloud med iexplorer blir bare send til apple.com, men funket fint med chrome, kom meg in på kontoen uten problemer så de har ikke klart å kapre kontoen....ennå...bør jeg skifte passord? Endret 26. juni 2014 av locoboy Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Får du en flust med eposter om å skifte passord eller en haug med eposter som er feillevert så er det bare å slå alarm og endre epost passord i første omgang og deretter begynne å finne ut hvordan det har skjedd. Har de epost kontoen din, så eier de resten, noe som også betyr at du må ta en tur innom disse for å sjekke om du har tilgang, korrekt epost addresse og deretter endre passord der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå