DesertGlow Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Nei og nei.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Etter denne tråden har han visst skiftet stil: LOL... nå synes jeg plutselig at han lignet på en hund?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Etter denne tråden har han visst skiftet stil: LOL... nå synes jeg plutselig at han lignet på en hund?? En hund? :o Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Etter denne tråden har han visst skiftet stil: LOL... nå synes jeg plutselig at han lignet på en hund?? En hund? :o Hehe, jepp, jeg postet før jeg så bildet på side2 da vett Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Næmmen, hva er du har skrevet nå Ueland? Så DesertGlow måtte blurre det? :wink: :smile: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg vedder på det var noe slibrig.. eventuelt seksuelle antastelser.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Desertglow, ingen vits og sensurere adressen; Bare gå inn på profilen til Mr.Ueland Der ser man jo msn messenger adressen: *fjernet* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Desertglow, ingen vits og sensurere adressen;Bare gå inn på profilen til Mr.Ueland Der ser man jo msn messenger adressen: *fjernet* God idead for the spammer bastards. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvem trodde forresten at han bodde i Bergen? Står heggedal p forumet, et par km fra meg, 2,5 mil fra oslo. Ligger mellom oslo og drammen. Aner ikke hvem han er da, eller hvor gammel han er. går han på skole? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ueland. Kan du ikke bare legge ut bilde av deg der og skremme folka du snakker med /me bor i samme hus som ueland! sjefen_ <-- Jeg kommanderer deg å komme på besøk! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 oioi, bor i torpmarka, rett ved rustadveien. Godråneveien, har kjørt mye gris der på kvelden Kan vel alltids droppe bortom en gang, driver på med gøy prosjekt, bilradiator på siden av chieftec fulltower, det blir smooth bare jeg får alle delene.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 oioi, bor i torpmarka, rett ved rustadveien. Godråneveien, har kjørt mye gris der på kvelden Kan vel alltids droppe bortom en gang, driver på med gøy prosjekt, bilradiator på siden av chieftec fulltower, det blir smooth bare jeg får alle delene.... Hem. Du er vel en av dem som kjører med en 1/2 meter vinge på bilen . Men er ikke langt fra dem veien. Kom oppom. Jeg kjeeeeeeeeeeeder meg sånn Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Neh, men ser du en sølvfarget toyota varebil med expert merker på så er det meg. Sporten eletriske, full fres Hadde smooth forbikjøring i går kveld mot heggedal, bilen foran lå bare i 60 i 50-sonen, og da må man bare fobi Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Neh, men ser du en sølvfarget toyota varebil med expert merker på så er det meg. Sporten eletriske, full fres Hadde smooth forbikjøring i går kveld mot heggedal, bilen foran lå bare i 60 i 50-sonen, og da må man bare fobi Hehe. passe deg. Masse purk her. Har blitt stoppet en del ganger selv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hvem trodde forresten at han bodde i Bergen? Står heggedal p forumet, et par km fra meg, 2,5 mil fra oslo. Ligger mellom oslo og drammen. Aner ikke hvem han er da, eller hvor gammel han er. går han på skole? Han er moderator på Hardware.no forumet, han jobber med Programmer.no, Hardware.no, forumdrifting samt at han er lærling i IKT Driftsfag.. og han mener at du skal stoppe innom Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Desertglow, ingen vits og sensurere adressen;Bare gå inn på profilen til Mr.Ueland Der ser man jo msn messenger adressen: *fjernet* Prinsipper Penta: Nei Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ER vel ikke lærling på asker vgs? Ser en slask som slækker rundt der hele dagen og ikke gjor en drit. Bah, ble våt nå, er visst lurt å skru til koblinger skikkelig når man skal jalle vannkjøling, men weee radiatoren jeg fikk (gratis) er tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå