Bolansk11 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Hei!Jeg gikk nettopp andre året på VGS Elektrofag. Jeg fikk dessverre 1 i standpunkt i Elektronisk Infrastruktur.Jeg besto derimot den tverrfaglige praktiske eksamenen, som omfatter både Elektronisk infrastruktur og Data & Elektronikkfag.Jeg har da søkt om Påbyggs-fag til VG3. Spørsmålet mitt er da egentlig: Vil 1'ern i Standpunkt komme i veien for meg, selv om jeg besto eksamen? Eller regnes faget som bestått? (Merk at det gjelder tverrfaglig eksamen og ikke ordinær "enkeltfag-eksamen"). Jeg Lurer også på om en 1'er i Elektronisk Infrastruktur vil komme i veien for at jeg får studieplass på VG3 da dette faget ikke er relevant til påbygg i det hele tatt?Hilsen en nervøs ungdom. Endret 26. juni 2014 av Bolansk11 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror at det fungerer slik at skolen vil "måtte" arrangere en ny "årseksamen" som går på standpunktkarakteren. Du bør ta kontakt med skolen snarest og spørre om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå