Boralis Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 He He ser ut til at jeg må ha meg nytt minne , kjører nå cpu på 3,81 og da klarer ikke brikkene å henge med på 1:1 så det blir vel 4000 ram av samme merke. Noen temp: Romtemp 26 grader, systemtemp er 26 grader og cputemp er 2 grader Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har du no gammelt å selge? PM meg Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 He He ser ut til at jeg må ha meg nytt minne , kjører nå cpu på 3,81 og da klarer ikke brikkene å henge med på 1:1 så det blir vel 4000 ram av samme merke.Noen temp: Romtemp 26 grader, systemtemp er 26 grader og cputemp er 2 grader Det er PC3500 du har nå? Det holder ikke til P4C klokking når folk av ditt kaliber gjør jobben, vet du Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Skaff deg noen BH5 brikker og hiv dem i MAX3 kortet. Mat så på med 3.1-3.2vdimm og nyt 254 DC 2-2-2-5(11) Da snakker vi KICK-ASS ytelse Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 He He ser ut til at jeg må ha meg nytt minne , kjører nå cpu på 3,81 og da klarer ikke brikkene å henge med på 1:1 så det blir vel 4000 ram av samme merke.Noen temp: Romtemp 26 grader, systemtemp er 26 grader og cputemp er 2 grader Åssen minne er det du har Snekker'n? Husker bare at det var GeIL jeg... Kanskje jeg kan kjøpe av deg!? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg røsket nettopp ut mine Corsair twinx XMS4000 til fordel for CH-5 brikkene mine... De klarer mer av det meste på mitt system i forhold til XMS chippene... Det minner meg på at jeg har lyst på en p4 rig også... må jo ha noe å leke med mens amd maskinen booter og sånn... DrErling Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Skaff deg noen BH5 brikker og hiv dem i MAX3 kortet. Mat så på med 3.1-3.2vdimm og nyt 254 DC 2-2-2-5(11) Da snakker vi KICK-ASS ytelse Har hørt om dem men ikke prøvd dem vet ikke om det går å få tak i dem heller Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 He He ser ut til at jeg må ha meg nytt minne , kjører nå cpu på 3,81 og da klarer ikke brikkene å henge med på 1:1 så det blir vel 4000 ram av samme merke.Noen temp: Romtemp 26 grader, systemtemp er 26 grader og cputemp er 2 grader Åssen minne er det du har Snekker'n? Husker bare at det var GeIL jeg... Kanskje jeg kan kjøpe av deg!? Har 2 x 512 Geil Golden Dragon 3500, det er allerede kommet bud på dem Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Skaff deg noen BH5 brikker og hiv dem i MAX3 kortet. Mat så på med 3.1-3.2vdimm og nyt 254 DC 2-2-2-5(11) Da snakker vi KICK-ASS ytelse Har hørt om dem men ikke prøvd dem vet ikke om det går å få tak i dem heller De er vanskelige å få tak i .. Mushkin kjøpte vistnok opp hele rest-lageret av BH5 brikker for å kunne fortsette å levere sine Mushkin Level2 brikker. Om man kjøper de litt raskt så skal man fortsatt få BH5. Jeg har blitt tilbudt over 2 lapper for mine 256brikker, det sier litt om hvor sjeldene de er. Dumt at Winbond sluttet å lage dem, for det er de beste chippene som er blitt laget IMO. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dumt at Winbond sluttet å lage dem, for det er de beste chippene som er blitt laget IMO. Sluttet? Gærninger sier bare jeg! [nordnorsk] Di kunna huta sæ te hællvette å laga BH-5 heilt te æ kjøpte twinmos brikka, så æ slapp å få CH-5! [/nordnorsk] jaja, CH-5 er da gode de også... *trøste meg selv* DrE Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Dumt at Winbond sluttet å lage dem, for det er de beste chippene som er blitt laget IMO. Sluttet? Gærninger sier bare jeg! [nordnorsk] Di kunna huta sæ te hællvette å laga BH-5 heilt te æ kjøpte twinmos brikka, så æ slapp å få CH-5! [/nordnorsk] jaja, CH-5 er da gode de også... *trøste meg selv* DrE korreksjon: di kunn ha huta sæ te å laga BH- fæm te at æ kjøpte den hælvetes brikken så hadd æ sæppt å fått CH-fæm. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har blitt tilbudt over 2 lapper for mine 256brikker, det sier litt om hvor sjeldene de er. Dumt at Winbond sluttet å lage dem, for det er de beste chippene som er blitt laget IMO. OMG! Jeg som skulle selge mine for 1000kr for 2stk (256 BH5 brikker) shitt da Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Huum skøt vest gullfuglen når æ kjøpt min førr et år sia då. Æ så trudd æ hadd crappy ram hehe 236fsb@2-2-2-5 e ikke så gale da Luv Funk Feets....don`t fail me now Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 [nordnorsk] Di kunna huta sæ te hællvette å laga BH-5 heilt te æ kjøpte twinmos brikka, så æ slapp å få CH-5! [/nordnorsk] korreksjon: di kunn ha huta sæ te å laga BH- fæm te at æ kjøpte den hælvetes brikken så hadd æ sæppt å fått CH-fæm. re-korreksjon: Di kunna huta sæ te hællvette å laga BH-5 heilt te æ kjøpte twinmos brikka, så æ slapp å få CH-5! Så det! DrE (Fra Sør-Troms!) Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 re-korreksjon: Di kunna huta sæ te hællvette å laga BH-5 heilt te æ kjøpte twinmos brikka, så æ slapp å få CH-5! Ekt nordnorsk Nordre Nordland Di kunn førr helveta ha huta sæ tel å lag bh-5 heilt te æ kjøpt twinmos brekkan så æ slapp å få ch-5 Luv Funk Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg hadde planlagt et lengre innlegg på nordnorsk, helt til jeg fant ut hvor slitsomt det er å skrive på dialekt... --> CTRL+A --> DEL --> [/nordnorskmodus] Nok om den saken. Jeg må finne noe å bruke corsair brikkene mine til... (XMS4000 twinx) Det må nesten bli enten salg, eller bygging av p4 rigg... DrE Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg hadde planlagt et lengre innlegg på nordnorsk, helt til jeg fant ut hvor slitsomt det er å skrive på dialekt... --> CTRL+A --> DEL --> [/nordnorskmodus] Nok om den saken. Jeg må finne noe å bruke corsair brikkene mine til... (XMS4000 twinx) Det må nesten bli enten salg, eller bygging av p4 rigg... DrE Ja det er ikke enkelt, men mange sier vi er så grusomme til å banne, det er ikke sant vi har bare et fargerikt språk. vi sier : ka fan, en osloenser sier gid Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja det er ikke enkelt, men mange sier vi er så grusomme til å banne, det er ikke sant vi har bare et fargerikt språk. vi sier : ka fan, en osloenser sier gid Bestemora mi banner mere enn meg! Men så er hun rimelig rå også da! Dvs, de fleste eldre slektningene mine på morsida banner mere enn alle jeg kjenner/kommer til å kjenne (men så er de nordlenninger også) Vel, jeg banner ikke så mye, men sånn er det med den saken. Minner meg om "å han gammel-erik inn i det røde hælvette, diu kainn hut dæ te hælvette både du og den førbaaaaaina vaskemaskin, du e ****** ikkje værdt å eie en vaskemaskin". DrErling :wink: Lenke til kommentar
kyan Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 "..Du sku hadd brætt..." Lenke til kommentar
Quale Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 vi sier : ka fan, en osloenser sier gid Er født og oppvokst i Oslo og kan herved avlive myten om at Oslo folk sier gid eller er spesielt fine i språket. Folk nordfra parrer oppfatningen om at vi er overlegne med at de snakker breiere enn oss, men det gjør oss hverken fisefine eller fantasiløse. Det er like mye saftige utrykk her, særlig på sentral østkant, i de gamle arbeider bydelene. Faren min var Bodøværing, så jeg har da også litt sammenligningsgrunnlag. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå