Spillredaksjonen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Seks heldige nordmenn vil få opplæring, utstyr og muligheten til å gjøre karriere som castere.E-SPORT: So You Think You Can Cast Lenke til kommentar
Aliatross Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hadde vært interessant, hvis jeg fortsatt hadde hatt tid til sånt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Arbeidsledig og stuff så kan ta meg tida til å sette meg inn i spilla og være kommentator. Har aldri spillt dota 2 tho... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Arbeidsledig og stuff så kan ta meg tida til å sette meg inn i spilla og være kommentator. Har aldri spillt dota 2 tho... Hei I første sesong er det LoL, Counter Strike: GO og StarCraft II som er spillene man kan kommentere. Så har vi veldig lyst å gjøre noe på Dota 2 senere Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har castet en del Dota 2, hadde vært digg å tatt det videre til neste steg. Satser på at gamer.no utvider til det snart Lenke til kommentar
CWH Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har castet en del Dota 2, hadde vært digg å tatt det videre til neste steg. Satser på at gamer.no utvider til det snart Du kan helt trygt satse på det Vi vil rett og slett ikke påta oss for mye samtidig. Heller gjøre noe bra, enn mye dårlig. 1 Lenke til kommentar
bValy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Wow lykke til alle sammen, KJEMPE BRA INITATIV GAMER!!! 3 Lenke til kommentar
HoppeH Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Loving it! Gleder meg sykt til å følge dette! Bra jobba Gamer! 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Melt meg opp, så får vi se. Uansett, lykke til alle som melder seg på! Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Dota?? Vi skal naturligvis ha aktiviteter for Dota 2 i fremtiden, men ønsker ikke å ta vann over hodet, og starter med de tre spillene som er nevnt. Tilbudet må utvides og utvikles i riktig tempo. 1 Lenke til kommentar
Chilidawg Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Gamer.no gjør virkelig en insats for norsk e-sport! Kudos! 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Dere skriver ingenting om netthastighetskrav her. Ikke alle har raskt nok nett til å kunne hoste en stream på Twitch. Har dere noen løsning på dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Dere skriver ingenting om netthastighetskrav her. Ikke alle har raskt nok nett til å kunne hoste en stream på Twitch. Har dere noen løsning på dette? Vi antar at de som søker og er litt interessert i casting allerede, har nettlinja som trengs for å sende en strøm til Twitch-serveren :-) Her er forresten en relevant guide om strømming: http://www.gamer.no/artikler/guide-stromming/156079 Lenke til kommentar
Nomixium Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 jeg er veldig interessert å kommentere CS:GO men har ikke camera men har mic osv. er det et problem eller? Har erfaring med å snakke osv har jobbet i radio før. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 jeg er veldig interessert å kommentere CS:GO men har ikke camera men har mic osv. er det et problem eller? Har erfaring med å snakke osv har jobbet i radio før. Våre faste kommentatorer vil få topp utstyr av oss, men i selve konkurransen må man holde dette selv. Du bør derfor låne eller kjøpe et midlertidig kamera, men du trenger ikke gjøre det før søknadsfristen har gått ut. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har utstyrskvalitet noe å si? Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Har utstyrskvalitet noe å si? Hei Huginn, Så lenge vi hører deg tydelig, og du har bra nok hastighet på linja, så har det ikke noe å si. Vi er i hovedsak ute etter de mest talent og potensiale for casting. Utstyr vil vi uansett stå for senere. Mvh, Stein Lenke til kommentar
kjakanhalla Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) ^ Endret 26. januar 2016 av BX3.kjakaN Lenke til kommentar
iMPOS- Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Get into CoD4 promod! Trenger fler norske spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå