Niklasp Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Humorvideo utfordrer nettbrukere til å følge med i 3 minutter.Klarer du å se hele uten å bli ukonsentrert? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Denne videoen har et veldig godt poeng og treffer meg på mange punkter 3 Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hahah, jeg følte meg truffet på 90% av punktene. Spesielt den "du har antakeligvis allerede sjekket videothumbnailsene i filmen for å se om noe spennende skjer - det skjer ikke." Lenke til kommentar
Eskildybvik Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Klarte det, uten problem 1 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Klarte det selv, men han traff spikeren på hodet med sine uttalelser. Var enklere med Windows 98; da kunne man vel ha maks 2 nettleservinduer oppe uten faner, før maskinen enten gikk tom for minne eller fikk blåskjerm 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Er det noen som merker at klokka på veggen går baklengs? Jeg fikk det først med meg andre gang jeg så videoen. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Så filmen... sorta... Fikk bare med meg at klokka gikk baklengs og ikke var vanlig nummmerert (en-times-klokke) Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg skjønner ikke at folk ikke fatter at det er en tidtaker(om det er det riktige ordet) Man ser at i slutten av videoen er den på 0, altså den ble stilt inn på 3 minutter, videoens lengde Ellers så synes jeg videoen bommer litt, jeg tror ikke jeg er den eneste som følger folk på youtube/twitch som bruker dem gjerne som bakgrunnstøy/radio. Hvorfor skal man sitte å hørre på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del... Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hvorfor skal man sitte å hørre på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del... Hvorfor ha det på i det hele tatt dersom du ikke skal se på? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hvorfor skal man sitte å hørre på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del... Hvorfor ha det på i det hele tatt dersom du ikke skal se på? En liten skrivefeil på min side. Hvorfor skal man sitte å hørre se på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Klarte det, uten problem Det var fordi du ble utfordret det!! Lenke til kommentar
Microguy Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Var ikke vanskelig det der, ikke spesielt kjedelig heller. Merket at klokken gikk feil veg da. Lenke til kommentar
maxparadox Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Klokka i bakgrunnen går riktig vei. Det er en nedtellingsklokke som teller ned fra 3 min som er tiden på vidoesnutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg