Gå til innhold

Klarer du å se hele uten å bli ukonsentrert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte det selv, men han traff spikeren på hodet med sine uttalelser.

Var enklere med Windows 98; da kunne man vel ha maks 2 nettleservinduer oppe uten faner, før maskinen enten gikk tom for minne eller fikk blåskjerm ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Er det noen som merker at klokka på veggen går baklengs?

Jeg fikk det først med meg andre gang jeg så videoen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk ikke fatter at det er en tidtaker(om det er det riktige ordet) Man ser at i slutten av videoen er den på 0, altså den ble stilt inn på 3 minutter, videoens lengde ;)

Ellers så synes jeg videoen bommer litt, jeg tror ikke jeg er den eneste som følger folk på youtube/twitch som bruker dem gjerne som bakgrunnstøy/radio. Hvorfor skal man sitte å hørre på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del...

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man sitte å hørre på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del...

Hvorfor ha det på i det hele tatt dersom du ikke skal se på?

En liten skrivefeil på min side.

Hvorfor skal man sitte å hørre se på noen om det som vises i videoen er helt urelevant eller om det bare er av noen som sitter å snakker, virker ganske nyttesløst for min del...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...