Xibit Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har ADSL fra Tele2, og modemet man får, er dette til odel og eie? Eller må man levere det tilbake den dagen man sier opp abonnementet? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det får du til odel og eie hos Tele2.... Lenke til kommentar
goggi Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Noen som har skjønt vitsen med det ? Hvis man skal bytte til et annet selskap så må man jo bruke deres modem alikevel ?? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har aldri send tilbake no hehe ingen har etterlyst dem så...Tror jeg har 4 modemer som liksom er "utlånt" og endel ISDN bokser. Kanskje jeg skulle prøve meg som telemontør? Har linjemåler og alt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Noen som har skjønt vitsen med det ? Hvis man skal bytte til et annet selskap så må man jo bruke deres modem alikevel ?? Det er det nok snart slutt på, man vil nok tilby pakker hvor modemet kommer i tilegg. Lenke til kommentar
wf Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvordan er det med Telenor? Har hatt ADSL der, men skiftet til Nextgentel for 3 måneder siden. Jeg har ennå ikke fått beskjed om å levere tilbake modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå