Gå til innhold

Pc høyttalere priguide!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


phenomenon skrev (2002-02-19 14:47):

Jeg mener det så absolutt burde være på sin plass med en priguide for pc høyttalere (systemer) på hardware.no


Det har seg jo ofte slik at (av en eller annen grunn) data interreserte ofte er svært interreserste i lyd og! Eller hva?




 

Joda...du har et Point.

Lenke til kommentar

Quote:


B|Real skrev (2002-02-23 20:08):

Joda...gjerne
:roll:


ironi altså


 

Det viser litt hvor vanskelig det er å holde prisguiden oppdatert.

Hadde vi hatt en pålitelig person for hver kategori, som kunne ofret en time i uka hver på oppdatering av sin kategori ville databasen blitt fantastisk bra.

 

Regner man med at det tar 5 min å legge til et produkt, med bildet, teknisk informasjon etc. ville det ikke by på store problemer å ha ALLE de nyeste og viktigste produktene i prisguiden.

 

I øyeblikket har vi 33 webshoper med i oversikten, noe som er et veldig bra utgangspunkt får å kunne vise leserne hvor det et produkt er billigst.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


Det viser litt hvor vanskelig det er å holde prisguiden oppdatert.

Hadde vi hatt en pålitelig person for hver kategori, som kunne ofret en time i uka hver på oppdatering av sin kategori ville databasen blitt fantastisk bra.


Regner man med at det tar 5 min å legge til et produkt, med bildet, teknisk informasjon etc. ville det ikke by på store problemer å ha ALLE de nyeste og viktigste produktene i prisguiden.


I øyeblikket har vi 33 webshoper med i oversikten, noe som er et veldig bra utgangspunkt får å kunne vise leserne hvor det et produkt er billigst.


Mvh,

Amund


5 timer?

Huh...nay dokker skal få styre med det sjæl.

Kan godt gjøre smårbeid under vedlikehold og slikt, men eller nei takk :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...