JUS ALLAH Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hei , kjøpte meg ny pc og har hatt ett problem tidligere og det var at bios ikke fant hdd`en , men dette ble fikset med ny hdd. Det problemet jeg har nå er ikke ett stort ett , men lurer på om det er lett å fikse : når jeg starter opp pcen , så etter 5 sekunder så slår den seg av , så slår den seg på igjen. dette gjør den 2-3 ganger , så kommer jeg inn i windows. så jeg får jo på pcen osv , men lurer på om det kan være en enkelt løsning for å fikse dette. Har oogså litt problemer med skurrete lyd når jeg hører på musikk på "over middels" volum , og lurer på om dette kan ha en sammenheng. delene til pcen : http://www.netonnet....SharedList/8713 + 750W psu : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Slå av WoL på NIC. Dersom ikke dette hjelper, ville jeg startet med å bytte PSU. Lenke til kommentar
JUS ALLAH Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) jeg leste meg litt opp på det og fant en løsning fra en som hadde samme problem. det jeg gjorde var å skru ut de fire skruene til PSU'en , å skrapte litt på kabinettet slik at metallet kom frem (slik at den skulle få bedre kontakt). nå starter maskinen ihvertfall som normalt! har dog ikke funnet ut av lydproblemet , men får nok lage en tråd om det å beskrive nøyaktig hva som skjer.Setter denne som løst siden det var hvorfor den skrudde seg av og på som var problemet! Endret 27. juni 2014 av BX3.nov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Man må alltid passe på at hele chassis er forbundet med jord. Jeg kan ikke helt se hvordan det kan være årsaken til dine problemer, men det er mer mellom himmel og jord enn man tror (eller hvordan nå dette ordtaket var igjen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå