Gå til innhold

Hva kan vi vente av videre terrorisme mot politikkens Satan?

Anbefalte innlegg

olsen, generalisering og forenkling gjør virkelig ikke noe bedre for dine innlegg.

generalisering meg i rævva! Er generalisering det nye ordet i vokabularet ditt som du nå prøver ut?

Sa jeg det var edelt? Nei.

Det var et militært angrep. USA og Japan var i krig med hverandre etter DE angrep USA... Hva de gjorde etter atombombene falt er urelevant. De studerte kanskje virkningene av bombene for å bestemme om de skulle brukes igjen? (De kom vel frem til at det ikke var en god ide å bruke de igjen... positivt?)

Nei, det er ikke terrorisme. Du har kanskje lyst til å kalle alt terrorisme, men da er du faktisk verre enn George Bush...

Så, du mener USAianerne er så tjukk i hodet at de ikke fatter at atombomber er helseskadelig før de har testet to forskjellig bomber på levende mennesker? Og det gjør da for pokker meg ikke saken bedre at Japan angrep først (ett militært mål gitt). JO, det ER terrorisme, det er statsterrorisme, og det er sykt!

Ja, forsøk ja. De forsøkte ikke å drepe sivile for å få til statskuppet. Statskuppet var målet deres, ikke drepning av sivile for et politisk formål (= terrorisme).

USA pumper Sør-Amerika tom for ressurser? Generaliser litt mer takk.

Nå er jeg så barnslig at jeg kaller det for terrorisme når USAianerne velter demokratiske regjeringer ved hjelp av våpen og drap.

Jeg generaliserer og roper ut: USA PUMPER SØR-AMERIKA TOM FOR RESSURSER!

Er du virkelig så blind at du ikke ser det? Mulig det de gjør er lovlig, eller i gråsoner, men det gjør da for pokker ikke saken noe særlig bedre! Si nei til terrorisme, si nei til USA!

Ja, det står det på siden ja. Er de egentlig med på det, eller er de bare supportere av prosjektet? Er de engang virkelige folk?? Hvem vet?!

Ja det kan vel du finne ut i ett av dokumentene dine!

Siden USA ikke telte døde irakere (siden de hadde en krig å føre... og at irakere selv skulle kunne finne ut tallene) er det en eneste kilde for drepte irakere: Saddam Husseins tidligere regime.

Jeg trodde krigen var over jeg :roll: men anyways, er det ikke USAs oppgave som OKKUPASJONSMAKT å telle døde? Det er faktisk USA som styrer Irak nå, ikke det irakiske folk.

De siste tallene dine var jo fryktelig interesante. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om det er 2000 eller 10 000. Det som betyr noe er at folk dør, og at USA som okkupasjonsmakt ikke teller døde (for de har en krig å føre, det irakiske folk får telle de døde uten noen regjering, uten folkevalgte, uten noe som helst. . lykke til Irak!).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Irakere styrer i Irak, men USA bestemmer.

Hvorfor kan ikke irakere finne ut av det selv? Tross alt så vet de best hvem som har blitt drept...

Militært angrep er ikke terrorisme. Det er militært krigføring.

Slutt å bruk terrorisme på alt du klarer. Du overbruker ordet mer enn Bush.

det irakiske folk får telle de døde uten noen regjering, uten folkevalgte, uten noe som helst. . lykke til Irak!).
Ja, for man kan opprette slikt med en gang, ikke sant? Akkurat som på Sim City! Ja! Ett sekund, så har vi et helt bystyre, valglokaler, politiske parti, og alt i plass på null komma niks!

:roll:

Er du virkelig så blind at du ikke ser det? Mulig det de gjør er lovlig, eller i gråsoner, men det gjør da for pokker ikke saken noe særlig bedre! Si nei til terrorisme, si nei til USA!
Ehm, har du lyst å begrunne dine påstander med minst ett eksempel? Alt det tar er ett eksempel...

Nei, jeg er ikke blind, og jeg vet at USA har gjort mye drit i Sør Amerika... i FORTIDEN. Som en av de største økonomiske maktene i verden, hvis ikke den største, har de mye innflytelse i denne delen av verden. Men at de tømmer de for ressurser... Ehm, bevis?

Ser du noe galt i at USA kjøper ting fra Sør Amerika? Vil du at Sør Amerika skal kunne selge ting, eller ikke? Vil du at Sør Amerikas økonomi skal dø? Hva er det du vil egentlig?

Lenke til kommentar
Irakere styrer i Irak, men USA bestemmer.

Hurra! Irakerne styrer, men USA bestemmer hvordan de skal styre! så genialt!

Okey, angrepet på WTC var ikke terrorisme, det var ett MILITÆRT ANGREP! er du dum eller? Selv etter USAs regjerings off. definisjon på terrorisme så er a-bombene terrorisme. Du mener tydeligvis at det "vi" gjør ikke er terrorisme, mens det "de" gjør er terrorisme, helt vanlig blant USAianske intellektuelle.

Ja, for man kan opprette slikt med en gang, ikke sant? Akkurat som på Sim City! Ja! Ett sekund, så har vi et helt bystyre, valglokaler, politiske parti, og alt i plass på null komma niks!

Tja, nå har da det vært god tid da. Det er ikke så himla vanskelig å gjennomføre ett valg, og politiske partier finnes allerede.

Ehm, har du lyst å begrunne dine påstander med minst ett eksempel? Alt det tar er ett eksempel...

Okey, Nicaragua. USA ble faktisk dømt i Haag for misbruk av makt om jeg ikke husker helt feil, men USA svarte ved å trappe opp krigføringen, eller skal vi si statsterrorismen. Krigføringen sluttet i 1990, når folket endelig stemtee på den amerikanske kandidaten. USA kjøper ikke ressurser i Sør-Amerika, de stjeler de. De betaler en liten sum og pumper ut ressursene. Heldigvis har folk begynnt å vokne, bl.a. i Venezuela og nå nylig i Bolivia! Jeg heier på det Sør-Amerikanske folk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...