Gå til innhold

nokia 3660, 6600 eller 6220?

timich

Anbefalte innlegg

Vil ha en av disse telefonene...Leser og leser, men er ganske ny i gemet ennå... :oops: Dere som er litt mer erfarne, hva ville dere valgt?

Jeg trenger ikke mp3. Bruker den stort sett til sms/ringe, men vil også ta bilder og sende/motta mms. Kjekt om den også kan brukes i usa. Vet ikke om jeg trenger blåtann, men etter hva jeg forstår er det visst ganske lurt?

Huffda, håper på noen tips fra dere som kan litt (har jo lest en del om de bl.a. på nokia sine sider, men helt ærlig så er det ikke alle spesifikasjoner/funksjoner jeg skjønner...rødme :-? )

PS...og vet noen når disse er i salg???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bryr deg om dimensjoner så synes jeg du bør kjøpe T610(vinner praktisk talt alle tester....Ikke kjøp en Nokia hvis du bryr deg om mms..Nokiaene sender topp sms,men du kan bare sende et bilde samtdlig..på(de fleste og ihvfaell T610 Sony Ericssonèr og siemenser) har de full støtte for mms,og du kan sende en mms sotte sammen med 40bilder..Og ericsoon t610 har de andre telefonene en overlegen batteritid..Men til gjengjeld;T610 har ikke noe særlig minne,2mb..Men hvis du ikke bryr deg om og ha beste oppløsning(320X260 eller noe..) Så kan du ha gansje mange,som blir topp kvalitet på telefonskermen..Eller kjøp deg Ericsson Z600 praktisk talt samme telefonen i flipp,klapp-format..

Hvis du ikke bryr deg om vekt og dimensjoner kjøp deg nokia 3660...(men gjør som meg,kjøp heller Nokia 3650! nesten like bra skerm,og mye kulere tastatur)(Skerm og gresesnitt fikk terningkast SEKS på testen hos amobil:D)

Lenke til kommentar
(men gjør som meg,kjøp heller Nokia 3650! nesten like bra skerm,og mye kulere tastatur)

Er du helt på bærtur? Tastaturet på 3650 er et av de mest knotete man kan få tak i.. du bruker gjerne et par uker før du begynner å skrive med noenlunde hastighet, og selv da er det uvant. Greit nok, du betaler gjerne mindre for en 3650 nå som 3660 er lansert, men personlig hadde jeg beholdt 3650'en lengre om den hadde hatt et normalt tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...