lunden83 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Hei Har bestilt meg et NZXT Kraken G10 kit med en Corsair h90 som skal kjøle ned mitt Titan black Gpu. Men er litt usikker på om jeg skal sette radiatoren på sidepanelet eller i bunnen av kabinettet med tanke på best mulig kjøling? I bånn så er alt lettest med tanke på å åpne kabinettet for hva man enn skulle ønske å gjøre der inne,men montert i side panelet så trur jeg den får mest airflow? Hva mener dere er best??? Har nå et H100i montert i toppen til Cpuèn og 2 stk af140 vifter i sidepanelet, vil gjerne ha litt sideblås inn mot Gpu med tanke på mest mulig luft inn mot Vram vifta (enda jeg trur de 2 viftene i side panelet er litt overkill?) Trenger også noen heatsink`s til Vram vil jeg tro,tips på hvor jeg kan få tak i det på kortest mulig tid mottas med takk Beklager hvis det er litt klønete forklart Kabinett: Corsair 550D Cpu: i7-4820k med H100i HK: Asus P9x79 LE 2011 Strømforsyning:Corsair CX750M Gpu: Zotac Titan Black Endret 26. juni 2014 av lunden83 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Høres ut som om det er mest hensiktsmessig å montere radiator i bunn ja, du vil riktig nok suge opp mye støv på denne måten om du har kabinettet stående på gulvet men å bruke "vindtunnel" prinsippet i kabinetter kan ha mye godt for seg da lufta går inn en plass og ut en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå