Ida Oftebro Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Til lands, til vanns og til fjells. Men det er én ting Telenors dekningsdirektør ikke tillater seg på veien.Han kjører Norge rundt på jakt etter bedre dekning (Ekstra) Lenke til kommentar
selx Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Nå skjønner jeg hvorfor et mobilabonnement hos Telenor er så mye dyrere enn hos konkurrentene.... Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 heller dyrere abb enn dårligere dekning..... 6 Lenke til kommentar
taleg Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ta turen hjem til meg og mål her, for i løpet av de siste 2 årene har dekningen i og rundt huset blitt dårligere og dårligere.. Og problemet gjelder ikke bare mobil signaler, men også wlan. For 3 år siden hadde man full dekning i og rundt huset, nå er det ofte at man kun får in et par prikker med EDGE eller dårligere signaler. Går man noen meter unna, så spretter mottaket opp til max. Og styrken på signalene varierer og er dårligst på visse tider av døgnet... Er det noen som her noen forslag eller ideer ? Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ta turen hjem til meg og mål her, for i løpet av de siste 2 årene har dekningen i og rundt huset blitt dårligere og dårligere.. Og problemet gjelder ikke bare mobil signaler, men også wlan. For 3 år siden hadde man full dekning i og rundt huset, nå er det ofte at man kun får in et par prikker med EDGE eller dårligere signaler. Går man noen meter unna, så spretter mottaket opp til max. Og styrken på signalene varierer og er dårligst på visse tider av døgnet... Er det noen som her noen forslag eller ideer ? test en eldre mobil Slår man dagens telefoner over på kun GSM så har man bra dekning de fleste steder... men ikke ellers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå