DarK_LegendarY Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hva mer trenger man her i livet enn alle barna vitser? Sjekk ut over 400 vitser nedenfor, håper dere kan poste noen vitser selv. http://www.btsuperzone.com/allebarna.txt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm.. jaja mange var det vertfall.. om alle var like gode kan diskuteres.. (ikke att jeg leste mer en 10 stk) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har endel allebarna-bøker ,men leser ikke i dem lenger. Er rett og slett ikke noe særlig morsomt lenger. Blondine vitser derimot er morsomme , brunettevitser også. Har 3bøker(til 59kr stk) som er minst 6-7år gamle. Driver fortsatt og leser ifra dem når jeg har fått i meg litt alkohol Blir morsommere da Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Alle barna løp fra bomba unntatt Britt, hun hadde kit. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Alle barna posta dritt på hwforum, untatt moderator de stengte det :-P Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 snør i oslo også.. Skeid spiller heller ikke i dag. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 snør i oslo også..[/quote I morgen er det glatte veier Jippi... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 snør i oslo også.. Skeid spiller heller ikke i dag. Og en potetgullpose som lå ute i sommer mistet farge og ble bleka. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 snør i oslo også.. Skeid spiller heller ikke i dag. Og en potetgullpose som lå ute i sommer mistet farge og ble bleka. Dette er et merkelig fenomen... Mener å ha sett det samme Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 snør i oslo også.. Skeid spiller heller ikke i dag. Og en potetgullpose som lå ute i sommer mistet farge og ble bleka. Dette er et merkelig fenomen... Mener å ha sett det samme Ja, jeg også... Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Alle barna sykla på en rød sykkel, så datt kari utti vannet, men det gjorde ikke noe - fordi hun hadde rød sykkel... Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Alle barna sykla på en rød sykkel, så datt kari utti vannet, men det gjorde ikke noe - fordi hun hadde rød sykkel... Vet du hva? Det må være den første alle barna-vitsen jeg har ledd skikkelig av på flere år Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Alle barna sykla på en rød sykkel, så datt kari utti vannet, men det gjorde ikke noe - fordi hun hadde rød sykkel... det må være den beste.. Lenke til kommentar
merkur Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Alle barna gjemte seg i snøen utenom Greger for han var neger lol Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva er "Greger" for et navn? Alle barna var vannglass untatt rørlandschips - han var sørlandschips lissom? Kan jo ikke bare finne opp navn. Har driti litt på draget om "Greger" er et navn da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Alle barna sykla på en rød sykkel, så datt kari utti vannet, men det gjorde ikke noe - fordi hun hadde rød sykkel... det må være den beste.. Den desidert beste! Lenge sida eg lo så godt av ein "vits". Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva er "Greger" for et navn? Alle barna var vannglass untatt rørlandschips - han var sørlandschips lissom? Kan jo ikke bare finne opp navn. Har driti litt på draget om "Greger" er et navn da. Det er et navn, jeg kjenner en som heter greger jeg. Syyynd Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Alle barna likte Cindy, unntatt Omo, han var homo Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Må bare få sagt en ting, Alle barna vitsene suger! Så fattige og barnslige! Eksempel: Alle barna var i gata og sparka foppall, untatt rolf, for han satt fast igrillen på en Golf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå