Gintoki Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 For laster ned nå 300+GB med spill til ps3'en på den nye 1TB disken som ejg nå har brukt snart 12 timer å å laste ned 4-5 spill på, å greia er det at den både må laste ned spill og installere dem utover på disken, som da betyr mer "lommer" mellom spillene.Har ps3 sin egen defragmenterings funksjon for dette for ikke at lesehodet skal jobbe så hardt? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ja den har det her er en link til infoen om hvordan du gjør det da jeg ikke husker det sånn på stående fot. http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Home-Support/Restoring-your-PS3-File-System-amp-Database-Helps-to-Maintain/td-p/37322987 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Hæ? o.O Jeg bare lurte på åssen ps3 håndterer fragmenteringer på disken, jeg har jo ingen systemfeil på den xD 1TB hdd'en er jo splitter ny xD Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Beklager det leste kjapt over før jeg svarte skulle ha lest bedre men ja hvis du gjør det etterhvert når hardisken har blitt brukt en del så vil defragmenteringen på ps3 samle disse lommene og øke ytelsen til hardisken når det kommer til lesing av data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå