saftflaske Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Får opp så INN i helvete mye reklame for: sko, penger, vibratorer, lån, ferier, camsex, "virusprogrammer" osv... Åpner seg nye vinduer, kommer opp reklame så jeg ikke kan se en dritt av hva som er på siden bak som feks youtube. eller denne siden, faktisk, nå imenst jeg skriver dette innlegger så popper det opp reklame osv.... alt tuller seg, slår snart hull i skjermen her!!!!!!! ( det virker ikke btw) :-D Noen som kunne vert behjelpelig med og fortelle meg hvordan jeg blir kvitt denne reklamen?? ( er kun drit de reklamerer for uansett ) hehe... Har Avast som virusprogram Bruker google chrome som nettleser. Er ikke så begavet med data, så alle råd hjelper :-) Takk på forhånd :-) mvh Frustrert data NOOB :-D Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Last ned og installer Malwarebytes Anti Malware: https://www.malwarebytes.org/ Sørg for å oppdatere databasen og kjør scan. Rens vekk det den finner når den er ferdig. Lenke til kommentar
saftflaske Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Skal gjøre dette Tusen takk Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Du har vell ikke tilfeldigvis oppdatert Java for nettbanken og fulgt deres bruksanvisning blindt og bare klikket "Next"? Da havner du også i samme båt, takket være ask.com og Oracle. Endret 26. juni 2014 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå