Gå til innhold

Store problemer med ASUS A7N8X..

Anbefalte innlegg

Har som sagt problemer med at jeg ikke får bilde, skjermen er bare svart..

Har prøvd følgende, 2 skjermkort, 2 cpu, 2 ram..

Av dette VET jeg at i alle fall en av delene funker, da jeg ikke har testet de på en maskin som jeg vet funker..

En annen rar ting er at jeg ikke får noe som helst feilmelding, ingen beep, etc.. har testa med 2 speakers, og ja, jeg har satt de begge veier :D (+ / -)

Kan forøvring nevne at jeg har testet med følgende HW (Første er det som skal inn i pcen, det andre er fra en reserve pc)

Radeon 9600 PRO

GeiL 512 MB PC2700

XP 2500+ Barton

---- reserve ----

Nvidia GF4 ti4200

GeiL 512 MB PC2100

XP2000

Noe dere lurer på, skrik ut og jeg svarer så fort jeg får tid..

PS! Jeg holder en knapp på deeffekt hovedkort..

takk!

-Kristoffer Hansen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kan tenke meg er at det er en eller annen jumper som jeg har oversett.. Noen som har erfaring med dette hovedkortet? Har godt igjennom alt 2 ganger, og alt ser ut som om det stemmer.. siden alt passer ved defult..

Tipper jeg tar og sender inn kortet imorra.. om ingen andre har noen kloke ting og si om saken..

Lenke til kommentar

Har testa PC2700 og PC2100 - uten hell

Siden kortet er spesifisert til og takle PC2700 så SKAL det funke med PC2700..

Har nå testet kortet på en annen psu som jeg vet funker, sammen med en annen cpu vifte, uten hell.. Er nok nå nermere 90% sikker på at jeg skal erklære kortet DOA..

Lenke til kommentar

Samme HK her også.Hadde samme problem,etter litt overklokking.Tok ut alle PCI kort og AGP krtet,resatte BIOS.Fikk omsider starta maskinen,men har fremdeles problemer med oppstarten.Blir vel til å sende kortet mitt også inn.

PS! Har 2 stk 512 MB DDR RAM PC3200 TwinMos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...