Alkohoel Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei, Jeg skal sørge for å bli kvitt feriepengene raskest mulig med et kjøp av en ny PC. Jeg bygde min forrige maskin, og regner med jeg gjør det denne gangen også. Det eneste jeg trenger nå er en kunnskapsrik veileder for PC deler.Jeg skal bruke PCen til tunge video- og bilderedigeringsprogrammer, samt tegneprogrammer som Revit, Sketchup og Autocad. Itillegg er jeg fortsatt svært glad i å game fra tid til annen. Jeg er ikke særlig oppdatert på hardware markedet om dagen. Jeg har derfor ikke så mange konkrete preferanser annet enn at jeg ønsker Intel sin nye i7-4930k CPU. Jeg ønsker itillegg at PCen er svært stillegående. Budsjett 18-20k uten skjerm. Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger og evt. forslag. Henrik Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 nye i7-4930k CPU Jeg hadde ikke kjøpt dette nå uansett hvor mye pengene brenner i lomma. (Les: x99/ddr4/5820K kommer snart.) Forslag: http://www.prisjakt.no/list.php?l=75776 Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 nye i7-4930k CPU Jeg hadde ikke kjøpt dette nå uansett hvor mye pengene brenner i lomma. (Les: x99/ddr4/5820K kommer snart.) Forslag: http://www.prisjakt.no/list.php?l=75776 Hva vil snart si? Skulle gjerne hatt dette klart til over sommeren. Likte forslaget, takk:) Hvordan er Corsair sin case sammenlignet med Fractal design sin? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Sannsynligvis oktober. Jeg ville valgt 350D pga utseendet og Fractal Design Define R4/Mini pga av praktisk/støydempet. Les deg opp på disse kabinettene på hardware.no. Dersom du velger R4 skal du selvfølgelig ha et annet hovedkort. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Leste en benchmark på toms som sa at amd generelt er bedre til adobe enn Nvidia på grunn av opencl ytelse. Men nvidia er gjerne bedre til autocad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå