Togo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har slått av Winamp men alikevell så spiller dataen musikk! :o Jeg tror, nei, jeg vet at maskinen min er besatt :o :o Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har opplevd lignende.. bare å resterte programmet... tror det har noe med at prosessen fortsatt kjører men ikke programmet... hvis du har win XP burde det være lett å fikse uten å restarte... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå spiller den ikke lenger musikk lenger I stad var det ingen ting i processes... Bare et mulig alt. : maksina mi er infisert av det mest farlige viruset ever: Windows :o Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Formater , Formater, Formater! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja.. Ingen dum idè. Problemet er bare liksom... jeg gjorde det for en to ukers tid tilbake Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Formater , Formater, Formater igjen! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hm. Det skjer da sånn omtrent en gang i uka til meg. Spesielt under mye diskaktivitet.. Ikke med winamp, men windows media player. 8) (Ctrl+alt+del og avslutte prosessen "wmplayer.exe") Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 sikkert fordi du bruker 100% cpu akkurat idet du trykka, men når han har roa seg ned så har windows "glemt" at du hadde trykka.. det er jo windows så ikke forvent så mye :wink: Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Formater my ass, handler vel om å bruke pcen slik den skal brukes.. særlig hvis pcen drar på åra... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Siden dette tross alt er offtopic-forumet, drar jeg en litt offtopic en: Bytt til GNU/Linux - lev lengre! Xmms har aldri oppført seg sånn overfor meg, som Winamp gjør hos deg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Formater my ass Hvordan gjør man det da? Uansett så tror jeg at jeg står over.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Siden dette tross alt er offtopic-forumet, drar jeg en litt offtopic en: Bytt til GNU/Linux - lev lengre! Xmms har aldri oppført seg sånn overfor meg, som Winamp gjør hos deg. og så? Min winamp har heller aldri oppført seg slik som den gjorde med han.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 sikkert fordi du bruker 100% cpu akkurat idet du trykka, men når han har roa seg ned så har windows "glemt" at du hadde trykka.. det er jo windows så ikke forvent så mye :wink: ehmm... "ok" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå