eiriksen Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Skulle gjerne hentet noen bilder jeg trodde jeg hadde tatt backup av. Har formatert med fdisk og innstallert 98, Me og til slutt XP igjen. Er det mulig, går det med GetDataBack eller Partition Magic 8.0? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du har først formattert med fdisk, SÅ lagt inn Win98, SÅ ME, og til slutt XP? Gudbedre, er det i det hele tatt mulig? Når det gjelder spørsmålet ditt: http://forum.hardware.no/search.php Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hehe...om du har gjort som du sier, så tror jeg at jeg ville begynt på nytt igjen jeg Start og slutt med XP. Det burde holde. - Ralek - Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Hehe...om du har gjort som du sier, så tror jeg at jeg ville begynt på nytt igjen jeg Start og slutt med XP. Det burde holde. - Ralek - Har bare en oppgradering av XP som du ikke kan innstallere uten et annet OS før Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har bare en oppgradering av XP som du ikke kan innstallere uten et annet OS før Skjønner godt at de raljerer litt med deg. Du har ikke helt skjønt dette med oppgradering. Det betyr ikke at du skal installere alt etter hverandre, du installerer XP på en blank disk og får da spørsmål om å sette inn en eldre CD underveis, slik at det blir verifisert at du eier en tidligere versjon. Det du har gjort kan føre til en ustabil maskin og merkelige problemer. Og for å ta ditt egentlig spørsmål, du kan nok ikke forvente å kunne få tak i de filene. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Har bare en oppgradering av XP som du ikke kan innstallere uten et annet OS før Skjønner godt at de raljerer litt med deg. Du har ikke helt skjønt dette med oppgradering. Det betyr ikke at du skal installere alt etter hverandre, du installerer XP på en blank disk og får da spørsmål om å sette inn en eldre CD underveis, slik at det blir verifisert at du eier en tidligere versjon. Det du har gjort kan føre til en ustabil maskin og merkelige problemer. Og for å ta ditt egentlig spørsmål, du kan nok ikke forvente å kunne få tak i de filene. :-? Skal prøve det du sa neste gang jeg har formatert, men hvis jeg har en ren og blank disk, og jeg ikke kan boote opp fra den. Hvordan innstallere XP? Sorry at jeg er litt treig Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du booter fra Xp installasjonscden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå