AndersT2 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Har bestilt Intels i5-4690K og Gigabytes GA-Z97M-D3H. Regner med hovedkortet kommer med bios versjon F2, og 4690K støttes fra Bios F5. Noen som vet om det går å oppgradere biosen med denne CPUen i? Har ingen eldre CPUer som støtter denne sokkelen. Kommer man inn i Bios? Endret 25. juni 2014 av AndersT2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Du kommer ikke inn i BIOS om du har en CPU som ikke er kompatibel med versjonen som er på hovedkortet, det brukte i alle fall ikke å være mulig. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 HERLIG. Heldigvis så funket det å komme inn i bios, og fikk oppgradert. Det funket ikke på AMDs AM3+ sokkel, men mente jeg hadde fått det til en gang før med Intel. Heldigvis så funket det. Da sparte jeg 500,-+ reiseutgifter for å skaffe en kompatibel CPU. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Da skal jeg ta til meg den informasjonen til neste gang spørsmålet popper opp Har ikke vært borti AMD siden socket 939 dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå