Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

utslett pga stress?

Anbefalte innlegg

God kveld.

jeg har fått et utslett på læret, albuene, magen og litt på kneet og på fingerne. Det klør. Starter som røde prikker, også blir det rødt, er også varmt.

På fingerne er det bare prikker, de er ikke røde. Albuen har masse røde prikker, og låret har et rødt stort utslett.

Har vært hos legen. Hun visste ikke hva det var. Utslett kan være så mangt. Ikke spist eller gjort noe jeg ikke pleier å gjøre.

Fikk en salve jeg kunne bruke på det. Hvis det ikke bedrer seg så tenker jeg at jeg tar turen igjen.

Nå lurer jeg på om det kan være pga stress? Jeg får aldri slappet av fordi jeg mister en nær relasjon, som betyr mye for meg. Får aldri pratet ut. Dette gjør også at jeg sover dårlig om natta. Kan det være grunnen til utslettet?

Anonymous poster hash: e8c9d...6d3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor spurte du ikke bare legen mens du var der?

Ellers høres det jo ut som at du stresser mye, noe som ja, kan gi utslett.

Fordi jeg fikk et tips om at det kunne være stress etter jeg hadde vært der :)

Utslettene starter som kløe. Så blir det røde prikker. Hvis jeg fortsetter å klø kan det bli skikklig utslett. De røde prikkene samler seg slik at det blir et helt utslett.

Anonymous poster hash: e8c9d...6d3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...