fabio Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har nylig fått internett fra nextgentel men klarer ikke å sette opp en ftpserver, får bare en intern IP-adresse opp. Så hvis noen hadde visst hvordan jeg løste det så hadde vært greit. Og så lurer jeg på om noen har peiling på hvordan jeg får tilgang til studentenes hub i trondheim, er selv student her oppe men klarer ikke å finne den... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 http://www.relativt.net Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvis du tenker på Snabbhubben, har ITEA konfiskert boksen de kjørte på. Du må ha intern tilknytning til NTNU eller UNINETT for å kunne bruke dem fra nå av. Adresser er i følge retningslinjene ikke lov å oppgi, så de må du finne annetsteds. Google er som alltid din venn. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 boksen er nok ikke konfiskert av itea. kan opplyse om at den står på NGT for tiden. og man får ikke koblet seg opp mot snabbhubben uten å sitte på ntnu sitt eget nettverk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 De raidet iallefall kontoret, etter hva jeg har hørt. Står på NGT? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hehehe..... "Raidet kontoret" - høres skikkelig black-ops ut! Etter hva jeg vet om ITEA er det vel ikke mange der som kvalifiserer som black-op-karer Myten om ITEAs Black-OPS avdeling: "Jeg hørte de stormet kontoret med golfbil, Amiga 500 og TP-kabel..." *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå