logaritmemannen Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei Har nettopp kjøpt meg en ASUS-pc som fungerer bra. Det eneste problemet er at jeg ikke får bass når jeg hører på musikk gjennom hodetelefoner/høyttalere. Har prøvd å gå på kontrollpanel og justere, men det fantes ikke noen justering for bassen. Det er litt grusomt å høre på musikk uten bass, så derfor trenger jeg deres hjelp. PC-en er en ASUS ZENBOOK UX32LN. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Prøv å laste ned drivere for lyd her. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Sjekk at lydinstillingene står til Stereo eller Headphones og ikke noen form for Surround/DTS e.l. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Prøvde det dere foreslo, men ingenting virket. Det er fortsatt like lite bass Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hva slags hodetelefoner er det snakk om og eventuelt høytallere? http://www.wikihow.com/Adjust-Bass-on-Computer Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Hva slags hodetelefoner er det snakk om og eventuelt høytallere? http://www.wikihow.com/Adjust-Bass-on-Computer Bruker Sennheiser HD25-1 ii og noen logitech-høyttalere. Prøvde å gjøre det som linker din ba om, men jeg hadde ikke valget "equalizer" Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Fikset. Et irriterende pop up-vindu dukket opp i dag og jeg sjekket ut hva det var for noe. Plutselig var det en justering for bass. Tror det hele løste seg da jeg lastet ned en oppdatering til underholdningssenteret etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå