Gå til innhold

Expert får det til!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er at når en så veletablert kjede uten problemer kan utgi slikt, får man svært dårlig inntrykk til kompetansen for hele kjeden (også selgere, reperatører o.l.)... At de ikke kan la noen kyndige (for det har vel en slik bedrift nok av) korrekturlese annonsen før den sendes ut, er merkverdig. Skulle liksom ikke tro at de "store rike" kunne gjøre slike feil!

"Alle kan ta feil", men har et lite inntrykk av at Elkjøp, Expert og liknende kjeder har brukt kvoten sin for en stund siden :-?

Lenke til kommentar

Jeg er en selv en intill nylig expert ansatt. Med avdelingsansvar på data, og bekrefte at det er veldig irriterende for oss i butikkene at slike trykkfeil kommer igjen og igjen. Når det er sagt så tror jeg ikke det gjør noe, for jeg tar ikke mye feil hvis jeg sier at svært få av dere vil kjøpe PC hos Expert eller Elkjøp. Har ikke gjort det selv jeg, og har jobbet der i fem år.

De som kjøper PC hos de store kjedene er ofte veldig grønne og skjønner ikke bæra av forskjellen mellom Mhz, Ram, HD osv også kaller nesten alle toweret for "hardisken".

PS! Jeg har god peiling! Men er ikke ekspert!

:)

Lenke til kommentar

Seriøst, er det nødvendig å rakke ned på Elkjøp/expert og slikt hele tiden?

Tror neppe prisene kunne vært særlig lave hvis alle ansatt skulle gått rundt med enorme kunnskaper om absolutt alle produktene de selger. I støvsugerpose-miljøet er det sikkert også folk som håner Elkjøp/Expert fordi de ikke har god nok kunnskap om støvsugerposer.

Poenget er, Elkjøp er ikke en databutikk, og kjøper inn store parti om gangen for å selge det ut igjen billig. Dette gjør de vel med stort sett alle produktene (litt sånn Rema 1000 strategi).

Og, jo Elkjøp har ofte OK tilbud på PC'er. Ikke komponenter, men komplette PC-er.

Må vel ha med dette også for å ikke bli mistenkeligjort:

Jeg jobber ikke, eller har noen som helst forbindelse med Elkjøp, og jeg har nok kompetanse til å skjønne at jeg kjøper datautstyret mitt i databutikker... :wink:

Lenke til kommentar
Tror neppe prisene kunne vært særlig lave hvis alle ansatt skulle gått rundt med enorme kunnskaper om absolutt alle produktene de selger.

Det var ikke det jeg klagde på heller, hvis du leser mine poster. Men at en så stor kjede ikke får noen "med peiling" til å lese gjennom reklamebladene de sender ut til tusenvis av husstander, er for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...