chill1 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 skal formatere pcn min å sist jeg brukte den cd`en jeg hadde da jeg formatere min bærbare får jeg alltid opp melding om att det er piratkopi(irriterende) noe jeg kan gjøre denne gangen for å unngå det? tar imot alle tips. skal formatere stasjonær pc Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Du har nok bare glemt å legge inn lisensnøkkel. Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 fåt ett nytt problem! skulle formatere den stasjonære. tok inn cden, restarta pcn å alt det. men når windoes 7 valg av språk osv kommer opp er ikke musa der så jeg får ikke trykket neste. tastaturet funket heller ikke kan jeg eventuelt bare ta in cden mens pcn er på (skrivebord) å bare installere den derfra? Lenke til kommentar
chill1 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 1.22 er stuck der komer ikke videre..musa er ikke der, tastaturet funker ikke :/ Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Sjekk hvilken USB porter mus og tastatur er koblet til. USB3 porter (blå porter) vil ikke funke før driver er installert i Windows. Prøv med mus og tastatur i USB2 porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå