fjarle Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Blir den største Android-oppdateringen noensinne.Google viste frem Android L Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ja, dette så aldeles veldig bra ut. Gleder meg til jeg får sett hvordan hele Android 5 (L) er fornyet osv. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Begynner å bli hallelujastemning i Androidleiren og nå 1 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Litt skeptisk til forventningene om raskere apps. Såvidt jeg har fått med meg, så vil ART kompilere ned til maskinkode ved installasjon, mens Dalvik gjør det "Just-In-Time" - dvs at den f.eks. kompilerer de enkelte funksjonene ned til maskinkode første gangen de kalles. Det er klart at man derfor vil se en kortere "oppstartstid" med ART, men jeg tror ikke man bør forvente å få f.eks. dobbelt framerate i spill. Men bortsett fra det... spennende saker. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kommer dette med en ny google-telefon? Fikk nettopp ødelagt min Nexus 5 og lurer på om jeg bør kjøpe en ny eller vente på en ny modell. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Får ekle Google+ vibber fra det designet. Håper ikke at de påtvinger det på bruekrne også! 1 Lenke til kommentar
Eakster Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Synes noe av dette lignet veldig på HTC Sense. Spesielt Gmail-appen, den lignet veldig på bla. meldingsappen i HTC Sense. Ikke noe galt med dette, bare verdt å få med seg Likte det nye designet! Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 "Nå får også Android varslinger på toppen av skjermen, på nesten samme måte som Apples iOS har hatt en stund." Har jeg da hatt på mine Samsung-telefoner i godt over ett år, og det MED multitasking, i forhold til iOS ;-) 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg håper virkelig det ikke kommer 5000 nye APIer, for det ville ingen klare å få oversikt over. 5000 nye API-calls, altså klasser, derimot - DET hadde vært mer naturlig, selv om dette faktisk er 15 % flere enn det er totalt i Java 8.0, så jeg tviler ærlig talt på at det heller kan være riktig. Metoder er nok det de mener. Endret 25. juni 2014 av Shruggie 4 Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Så digg dette ville vært om man kunne utnytte disse API-ene, men dessverre vil man kun få bruke appene på de absolutt nyeste mobilene... Virkelig synd at man ikke får oppdatert ihvertfall toppmodellene lenger enn 18 måneder... Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Syns det vart veldi likt win8... 3 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Android L er ikke navnet på nye versjonen. Det er kun ett kode navn. Det vil hete noe annet på lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg