Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Høy syreproduksjon med pusteproblemer

Anbefalte innlegg

Siden mandag har jeg hatt noe svært ubehagelige pusteproblemer + kvalme.

Først så trodde jeg at dette skyldtes matforgiftning, men da jeg fortsatt hadde dette neste dag, så slo jeg fra meg denne "teorien", og konkluderte med at det sannsynligvis måtte være en psykisk kvalme. Jeg drakk meg derfor full igår kveld for å se om det ville hjelpe, men dette gjorde egentlig alt bare verre, og jeg har derfor ingen andre gode ideer enn at dette må skyldes for høy syreproduksjon (noe jeg egentlig har problemer med fra før, med tanke på halsbrann og det at jeg fast går på 40 mg Somac hver andre dag).

Jeg har allerede tatt 80 mg med Somac for ca. 1 time siden, men uten at jeg kan se noe til at dette har hjulpet noe særlig.

Noen som har tips til hva jeg kan spise, drikke, unngå og lignende for å dempe dette, dersom det er for høy syreproduksjon det er snakk om her?

Virker f.eks. Kamille-te positivt eller negativt ved for høy syreproduksjon?

Hva kan dette skyldtes?

Noen av dere som har ideer til hva annet dette kan skyldes/være dersom det ikke er snakk om for høy syreproduksjon?

Endret av KnutValentino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...