Quantium Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei!Jeg skal holde en babyshower for en kamerat av meg som skal bli førstegangs far, så da lurer jeg på om dere har noen gode ideer til hva jeg kan kjøpe i gave til han.Og hva skal man egentlig gjøre i en babyshower?Takk for svar! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Gavetips : Bleier og hørselsvern. 2 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg hadde god bruk for og stor glede av "Verdens beste pappa" av Per Asbjørn Risnes Jr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Drikke øl og la han få drikke seg drita mens han forsatt kan. Gavetips? Ørepropper og http://codebabies.com/product/html-for-babies 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Tror ikke jeg har hørt om babyshower for fedre før. Virker litt snodig. 7 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Tror ikke jeg har hørt om babyshower for fedre før. Virker litt snodig.Tror Tror ikke det finnes, sånn egentlig, men tenkte og gjøre en liten ting ut av at han skal bli far. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ja, babyshower er mere en greie for verpesjuke venninner..men du kan jo ta han med på en "siste tur på by'n" ellernoe hvis dere bryr dere om sånt. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Syns det var en god idé, jeg..! Vil foreslå gadgets og duppedingser som kan lette hverdagen hans når den lille kommer. Kan ikke komme på mye i farten, men de har nok en del på barnebutikker. Eks. en fancy babycall, noe smart tilbehør til barnevogna, noe til bilen som beskytter den eller gjør den mer egnet for småbarn, etc. Stikkordene er altså kjekt-å-ha-ting som man ikke kan anta mor kommer på(eksempelet med å beskytte bilen). Endret 26. juni 2014 av toth 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Hei! Jeg skal holde en babyshower for en kamerat av meg som skal bli førstegangs far, så da lurer jeg på om dere har noen gode ideer til hva jeg kan kjøpe i gave til han. Og hva skal man egentlig gjøre i en babyshower? Takk for svar! Gratulerer til kompisen din, men likevel - Herre gud for en totalt idiotisk idè...! Banyshower er vel egentlig litt mere tilegnet verpesjuke jenter i midten av 20 åra?? Tror aldri jeg har hørt om gutter som har hatt Babyshower før... Men norske mannfolk er jo blitt så feminine nå at det går rett til helvete hele greia uansett. Er vel ikke lenge før gutter skal ha babyshower for andre gutter som er gravide.... Ta manndomen LITT tilbake da folks? Endret 26. juni 2014 av Skipstrixy 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dra heller på guttetur til et eller annet lugubert hotell i Øst-Europa et sted og kjøp strippere. En siste crazy guttetur før han må ta hensyn til ungen hele tida. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Angrepiller? Neida 1 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Enveisbillett, samme hvor. Neida. Joda.. Endret 26. juni 2014 av oddeh 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Her var det mye umodne holdninger og barnslige forslag gitt..! Det har ikke slått dere at den kommende faren kanskje er voksen og gleder seg til å bli far, og i den sammenheng sikkert kunne hatt nytte av diverse stæsj og duppeditter, mer eller mindre seriøse, som mor og hennes venninner ikke tenker på? 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Ta manndomen LITT tilbake da folks? Så det er lite mandig å være far, gjøre det beste ut av det og være glad for det. Gratulerer til deg! Endret 26. juni 2014 av toth 6 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Greia med denne tilstelningen er at vi kjøper noen små baby gaver til han, også tar vi gutta oss en skikkelig fest! Hadde det vært bedre vis jeg kalte det "Mannemanne babyfest"? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Ta manndomen LITT tilbake da folks? Så det er lite mandig å være far, gjøre det beste ut av det og være glad for det. Gratulerer til deg! Det er jo ikke det jeg snakker om her. Men jeg meiner at "Babyshower" er for verpesyke jenter i midten av 20 åra, ikke for menn. Er jo ikke mennene som går i 9 måneder og er gravid. Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er mandig å være pappa... Det fant du opp selv. Greia med denne tilstelningen er at vi kjøper noen små baby gaver til han, også tar vi gutta oss en skikkelig fest! Hadde det vært bedre vis jeg kalte det "Mannemanne babyfest"? Ta heller kompisen din med på hyttetur (guttetur) eller noe slikt, som en ekstra oppmerksomhet. Ikke noe i veien med en liten baby-relatert oppmerksomhetsgave heller, for all del.. Bare ikke kall det "Babyshower", det blir FOR spesielt spør du meg ass... Endret 26. juni 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) ^ Endret 27. juni 2014 av KarlChilders Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ta manndomen LITT tilbake da folks? Så det er lite mandig å være far, gjøre det beste ut av det og være glad for det. Gratulerer til deg! Det er jo ikke det jeg snakker om her. Men jeg meiner at "Babyshower" er for verpesyke jenter i midten av 20 åra, ikke for menn. Er jo ikke mennene som går i 9 måneder og er gravid. Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er mandig å være pappa... Det fant du opp selv. Greia med denne tilstelningen er at vi kjøper noen små baby gaver til han, også tar vi gutta oss en skikkelig fest! Hadde det vært bedre vis jeg kalte det "Mannemanne babyfest"? Ta heller kompisen din med på hyttetur (guttetur) eller noe slikt, som en ekstra oppmerksomhet. Ikke noe i veien med en liten baby-relatert oppmerksomhetsgave heller, for all del.. Bare ikke kall det "Babyshower", det blir FOR spesielt spør du meg ass... Da kan vi altså være enige om at alt er i skjønneste orden om han bare kaller det "Pappadusj" istedet? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Mulig jeg er et pervertert svin, men jeg får litt andre assosiasjoner til "Pappadusj".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå