Gå til innhold

Hva er det beste gaming headsete som er ute `?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hadde G35, ga det bort gratis, hørtes ut som man hørte på musikk med døren lukket gjennom veggen VS qpad1339.

Qpad har alu-bøyle og etter 50 ganger mistet i gulvet er det ikke en ripe i de.

Det er lov å bruke hodet og skru ned forforsterkeren og bruke noe som heter en equalizer.

Endret av Janbanan123
Lenke til kommentar

Hadde G35, ga det bort gratis, hørtes ut som man hørte på musikk med døren lukket gjennom veggen VS qpad1339.

Qpad har alu-bøyle og etter 50 ganger mistet i gulvet er det ikke en ripe i de.

Det er lov å bruke hodet og skru ned forforsterkeren og bruke noe som heter en equalizer.

Du kan skru og stille så mye du vil på G35, qpad1339/dt770 er fortsatt en mye bedre hodetelefon med uendelig mye bedre lydkvalitet. De sitter også mye bedre på hodet og tåler mye mere en G35.

Lenke til kommentar

Jobbet i servise i elektronikkbutikk og fått inn flere g35.

Ser de som leverer de inn er 13-15 og typisk "kaste headsettet i veggen når de blir drept-kidz" ^^

Jeg stillte mye på g35, googla profiler og styrte.

Var egentlig fornøyd til slutt helt til jeg prøvde qpad.

Samme som med skjerm, var knallfornøyd med min 60hz helt til jeg kjøpte en 120 og dro musa over til 60 og så musepekeren hakke og lagge i forhold.

Nå klarer jeg ikke bruke 60hz.

Lenke til kommentar

Nja, jeg kjøpte lydkort i tillegg.

Bruker man z 87-97-brikkesett har man good lyd vs galme lydkortene som er på markedet nå.

Z97 har fysisk isolert lydkrets uten støy.

Ville isåfall ha prøvd uten først og evt etterkjøpt.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobbet i servise i elektronikkbutikk og fått inn flere g35.

Ser de som leverer de inn er 13-15 og typisk "kaste headsettet i veggen når de blir drept-kidz" ^^

Jeg stillte mye på g35, googla profiler og styrte.

Var egentlig fornøyd til slutt helt til jeg prøvde qpad.

Samme som med skjerm, var knallfornøyd med min 60hz helt til jeg kjøpte en 120 og dro musa over til 60 og så musepekeren hakke og lagge i forhold.

Nå klarer jeg ikke bruke 60hz.

Du er jo åpenbart en idiot når du må google etter profiler.

Lenke til kommentar

Litt fornermet pga noen sa noe negativt om headsettet ditt?

Det kan være meg bare som lurer på om g35 er så dårlig som jeg hørte og lurer på hvordan andre kan skryte så mye så da lurer jeg på hvilke settings de har som liksom skal være så bra.

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hvordan komforten til QH-1339 er i forhold til G35? Jeg hadde G35 før, og det ble ganske slitsomt å ha på hodet etter en stund.

Komforten på QH-1339, som er basert på Beyerdynamic DT770 er veldig god. Har Beyerdynamic sin versjon selv, uten mikrofon og kan sitte med disse på hodet hele dagen om jeg måtte ønske det uten å bli klam eller sliten av vekten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...