Twix1010 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 har kjøpt ny laptop Asus N550JV også fant jeg ut at det er windows 8 på den og jeg har heller lyst og ha windows 7 er det en måte og få windows 7 tilbake, hvis ja hvordan? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Metode 1 Oppdater til win 8.1.1 Last ned startmeny"app" Hak av et par ting så det ligner mest mulig. Metode 2 Kjøp win 7-lisens og legg inn. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Får å få Win 7 startmeny så laster du ned Classicshell eller Modern Mix. Med Modern Mix så slipper du at alle appene åpner seg i fullskjerm modus + at du får gode gamle startmenyen, så jeg anbefaler den. Modern Mix koster $5 som er vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kjøp Win7 lisens og legg den inn. Alternativt så kan du kontakte Asus og høre om de kan sende deg en plate kanskje?? Mest sannsynligvis vil de ikke det men verdt forsøket. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hvorfor? Bruk heller litt tid på å bli kjent Windows 8. Personlig har jeg brukt det i lang tid, syns det er en nedtur hver gang jeg må bruke Windows 8. 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Du spør hvorfor, du har brukt det i lang tid og synes det er nedtur? Var det det du mente eller leif? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ahh... trykkleif. Skulle selvsagt stå Windows 7 til slutt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Det finnes ikke drivere til Windows 7 til den maskinen dessverre, noe som er helt forståelig da den blir levert med Windows 8, Eneste du kan gjøre er som nevnt å oppgradere til 8.1.1 og legge inn noe som gir deg startmenyen tilbake. Eventuelt kan du venne deg til Windows 8 som de fleste gjør ganske raskt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Med Modern Mix blir det omtrent likt Win 7. Metro apper åpnes i vindu istedenfor fullskjerm så man kan gjøre flere ting på en gang Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg har både Windows 7 og Windows 8.1, og må si at jeg foretrekker Windows 8.1. Er blitt så vant til det nå, er kun en tilvenning sak, ikke noe annet. Ellers må du nok laste ned Windows 7 og kjøpe en lisens. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg har brukt Classic Shell siden jeg kjøpte min laptop. Merker nesten ikke at den kjører win8 Du får to fordeler av dette. Hastigheten til Win8 og grensesnittet til Win7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå