veldig uvitende Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg begynner på vg2 til høsten, og vurderer å ta opp igjen naturfag som privatist for å forbedre karakteren. Kan jeg gjøre det mens jeg går på skolen, eller må jeg vente til jeg er ferdig med vgs? Og hvordan er det med eksamen, må jeg opp til både muntlig-praktisk og skriftlig? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Du må bare opp til en muntlig-praktisk eksamen, dette kan du fint gjøre i løpet av VG2. Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Du må bare opp til en muntlig-praktisk eksamen, dette kan du fint gjøre i løpet av VG2. Takk! Lenke til kommentar
Sqandal Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Heisann! Anbefaler at du går opp til privatisteksamen allerede i år, og for all del ikke vent til du er ferdig på videregående! På den måten vil du fremdeles ha et førstegangsvitnemål Mye informasjon er å finne i den gigantiske privatisttråden her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå