Voice of Justice Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei! Mitt første innlegg, spennende :-) Jeg skal forlove meg med min bedre halvdel, nå ganske nøyaktig om halvannen uke. Vi har snakket om dette for lenge siden, så dette blir en "overraskelse" for ho. Ring og alt er fikset, bestilt hotell og tenkte og gjøre dette i restauranten, når vi får maten fikser jeg på forhånd med resturangen at maten blir servert med ett slikt sølvlukk som vi har sett på film :-) Og da, ned på kne når ho åpner lukket. Så spørsmålet mitt ,er for at alt skal bli perfekt , må jeg ha noe perfekt og si, og det er her jeg trenger hjelp? Noen kreative sjeler som vil hjelpe meg med noen morsomme romantiske setninger? :-) 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hvis deres forhold er kommet til det nivå at dere skal gifte dere, vil ikke hun da kjenne deg godt nok til at hun forstår når orda ikke kommer fra deg? 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Så romantisk det høres ut. <3 Tror nok at det du allerede har funnet på å gjøre er nok. Resten vil gå av seg selv. Og si det som faller deg inn. Er nesten så du ikke skal planlegge ordene på forhånd. Du tar det på sparket der og da. Lost in the romantic moment.... Si det som faller deg inn, det vil bli det mest ekte. :-) Endret 25. juni 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Høres veldig bra ut det Tror kanskje det er greit å ikke planlegge alt for mye? Du kan si hva hun betyr for deg og hva du tenker om fremtiden f.eks? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dårlig ide. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Er du sikker på at hun vil sette pris på et offentlig frieri? Det hadde gjort meg ukomfortabel i hvert fall.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Er du sikker på at hun vil sette pris på et offentlig frieri? Det hadde gjort meg ukomfortabel i hvert fall.. For meg høres det ut som noe han kom på etter å ha blitt tvangsforet romantiske komedier i litt for lang tid, og da er det vel ikke usannsynlig at hun ville sette pris på en slik gest. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 ikke det mest orginale men til syvende og sist spiller det ingen rolle, det er faktumet at du vil gifte deg med henne som betyr noe Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Er du sikker på at hun vil sette pris på et offentlig frieri? Det hadde gjort meg ukomfortabel i hvert fall.. Det er et poeng... Ikke alle som vil være komfortabel med det. Hadde foretrukket mer privat selv, men han kjenner vel henne og hva hun eventuelt vil like og ikke like? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hadde jeg fridd sånn til kona mi, hadde vi begge fått lættis bare hehe..Men kjør på, og si det som faller deg inn der og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå