Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt første innlegg, spennende :-)

Jeg skal forlove meg med min bedre halvdel, nå ganske nøyaktig om halvannen uke.

Vi har snakket om dette for lenge siden, så dette blir en "overraskelse" for ho.

Ring og alt er fikset, bestilt hotell og tenkte og gjøre dette i restauranten, når vi får maten fikser jeg på forhånd med resturangen at maten blir servert med ett slikt sølvlukk som vi har sett på film :-) Og da, ned på kne når ho åpner lukket.

Så spørsmålet mitt ,er for at alt skal bli perfekt , må jeg ha noe perfekt og si, og det er her jeg trenger hjelp? Noen kreative sjeler som vil hjelpe meg med noen morsomme romantiske setninger? :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så romantisk det høres ut. <3

Tror nok at det du allerede har funnet på å gjøre er nok. Resten vil gå av seg selv. Og si det som faller deg inn. Er nesten så du ikke skal planlegge ordene på forhånd. Du tar det på sparket der og da. Lost in the romantic moment....

Si det som faller deg inn, det vil bli det mest ekte. :-)

Endret av MoonLight
Lenke til kommentar

Er du sikker på at hun vil sette pris på et offentlig frieri? Det hadde gjort meg ukomfortabel i hvert fall..

For meg høres det ut som noe han kom på etter å ha blitt tvangsforet romantiske komedier i litt for lang tid, og da er det vel ikke usannsynlig at hun ville sette pris på en slik gest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...