ravensp Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei alle!Jeg vet 4000 ikke er store å bruke på en gaming pc.... men det er alt jeg har. Er det noen som har noen forslag til hva som er innafor ?Jeg skal bruke Pcen til KUN DOTA 2, skype og surfing.Har sett på tilbud på elkjøp og lefdal... Lenke til kommentar
jonny Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Er det bærbar PC du er ute etter? Vanskelig å finne en gamer-PC til den prisen, det blir isåfall stort sett uten dedikert grafikkort, som ikke er allverden når man skal spille. Klarer du deg med Intels HD 4600 kan dette være noe å se på. Med AMD prosessor kan du få litt bedre grafikkytelse, men prosessorytelsen blir fort litt svakere. Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Er det bærbar PC du er ute etter? Vanskelig å finne en gamer-PC til den prisen, det blir isåfall stort sett uten dedikert grafikkort, som ikke er allverden når man skal spille. Klarer du deg med Intels HD 4600 kan dette være noe å se på. Med AMD prosessor kan du få litt bedre grafikkytelse, men prosessorytelsen blir fort litt svakere. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå