Gå til innhold

– Nordmenn vil heller ha Windows enn Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nordmenn vil heller ha Windows enn Android."

Ergo er jeg ikke en nordmann etter hans logikk.

Spørsmålet er vel om det var det han mente, eller om han mente at nordmenn heller ville ha Nokias Windows-mobiler fremfor Nokias Android-mobiler.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er det samme som hindrer meg fra å gå til WP som til iOS; de får ikke til det jeg vil de skal gjøre på like god måte.

That being said foretrekker jeg WP over iOS. Det er ikke konkurranse engang.

Men kan godt forstå hvorfor en normal bruker vil ha WP. De gjør det folk flest trenger; youtube, sms, ringe, VG, og mail. De gjør det kjapt og godt nok for hvermannsen.

Uten at de koster flerfoldige tusen som med iOS hvor man ikke kan velge skjermstørrelse etter ønske, eller sakker ned og blir irriterende som lavprisede Android-enheter har en tendens til å bli.

Lenke til kommentar

Apple hear AppleTV, Google hear Chrome Stick, og Windows (Phone) har Miracast

hear og kromme pinner

Miracast vel ikke noe Windows phone "har", det er vel mer teknologi på linje med f.eks bluetooth eller kanskje mer DLNA?

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Heldigvis trenger jeg ingen "apps" (program kalte vi det i gamle dager) som ikke finnes på windos så da går jeg etter bra kamera og raskt grensesnitt. :) Hadde den nye 930 vært vanntett så hadde den vært perfekt

Apps kalte jeg det for på 90 tallet.

Har ingenting med apple å gjøre.

Noen ganger brukes ordet "søknad" i Android. "Application" har flere betydninger...
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om det var det han mente, eller om han mente at nordmenn heller ville ha Nokias Windows-mobiler fremfor Nokias Android-mobiler.

Nemlig. Endelig en som faktisk leser det som står.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

The Lillos har en sang om dette: "Vil De ha hull i hodet eller kne', eller et annet sted, ja S'il vous plait".
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...