Sheldon C Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Her er instruksjonsvideo for bruk av tetteskum når uhellet er ute. http://www.vgtv.no/#!/video/84262/naar-dekket-er-flatt-slik-bruker-du-tetteskum Tror noen og enhver kan ha nytte av å se på den videoen. Men synes prosessen virker urovekkende komplisert. Blir også bekymret når jeg hører at det er kun mindre hull som kan tettes (< 4 mm). Føler meg ikke helt trygg med dette opplegget, burde ikke vært lov. Noen som vel dele erfaringer i bruk av tetteskum? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Har brukt tetteskum en gang å aldri mere. Endte opp med ødelagt felg fordi skummet er klin umulig å få vekk når det er tid for dekkskift. De 3km som de sier i videoen er bare tull og tøv, jeg kjørte over en mil før jeg parkerte bilen å dagen etterpå hadde skummet stivnet som en klump nede i dekket, så det ble en bumpy ride mildt sagt. Anbefaler kun å bruke det visst du absolutt må, f,eks visst du er i ingenmanns land å ikke har reserve dekk liggende Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har hatt god erfaring med plugging fra utsiden + CO2 patron. Men dersom plugg spretter ut kan det bli fatalt på for eksempen strekningen Bergen - Voss. Derfor bør plugget dekk fikses på nytt på verksted og også for å få dekket sjekket på innsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå