Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for stor penis? offentlighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vær flau, er sikkert mange som kunne tenkt seg å være større der nede. :)

jeg hører folk sier det.. men det er flaut, for den er ikke bare stor. Den er enorm. Og deter plagsomt, og flaut... det kan bli forstort også

Jeg har ikke samme problem som deg, så jeg skal ikke late som jeg forstår, men å skamme seg over kroppen sin er jo ganske vanlig. Det er bare noe du må jobbe med inni ditt eget hode, for det er du som bestemmer over dine egne følelser.

Kanskje det finnes spesialplagg eller triks som gjør "problemet" mindre synlig?

Lenke til kommentar

Ikke vær flau, er sikkert mange som kunne tenkt seg å være større der nede. :)

jeg hører folk sier det.. men det er flaut, for den er ikke bare stor. Den er enorm. Og deter plagsomt, og flaut... det kan bli forstort også

Kan blir for stor når det kommer til sex, kjedelig at når dama ikke orker å suge deg så lenge fordi du har stor pikk. Men visuelt sett tror jeg de færreste bryr seg. Se bort-ifra at noen jenter blir tent på det. Nå har ikke jeg ENORM pikk, men nok at det synes når jeg har på shorts, joggebukse, chinos osv. Tenker ikke over det selv, men har hørt noen si at det er sexy... :lol:

Lenke til kommentar

Søk opp Jonah Falcon på nettet, han har den uoffisielle verdensrekorden for største penis. Mulig du finner noen tips for hvordan du kan takle det?

Som alt annet som er i ytterkanten av skalaen skjønner jeg at det kan være en utfordring. Som det skrives over, vær stolt av kroppen din og prøv heller å gjøre det til noe positivt.

Som en kuriositet kan det nevnes at samme Falcon ble stoppet i sikkerhetskontrollen fordi de trodde at han hadde en bombe i buksene... http://m.db.no/2012/07/18/tema/reise/sikkerhetssjekk/usa/flyplasser/22582763/?www=1

Lenke til kommentar

For å si det sånn så hadde ikke jeg hatt noe imot det "problemet" ;)

Prøv å være stolt av det og tenk på at mange sikkert kunne tenke seg å bytte. Det er utfordringer med alt. Om noen er veldig små, så kjennes det knapt når de er inni en når man har sex og det er ikke såååå kult det heller.

Lenke til kommentar

Tja motsatt tilfelle er jo at en ikke kan ha sex i det hele tatt da... En kompis har så stor penis at han ganske enkelt har gitt opp tanken på ons, da den går så og si aldri inn uten at det er virkelig ubehagelig for dama. Og i faste forhold så har han typisk måtte jobbe i flere uker sammen med partneren for at hun etterhvert skal venne seg til en penis som er såpass stor. Må være ganske slitsomt å kjøre verdens lengste vorspiel hver gang en skal ha sex... (der dama hele veien er litt nervøs for at det også denne gangen skal gjøre vondt).

Endret av blured
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...